• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väldigt OT vilka har förbeställt ps4?

par

Patek
2-Faktor
Var o klämde på det idag men först på fredag får man det:) Någon mer som förbeställt?:)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Var o klämde på det idag men först på fredag får man det:) Någon mer som förbeställt?:)
Bro!! Jag fick samtal från Gamestop i torsdags; jag kommer inte få min konsol från första leveransen :drowning::bawling::banghead:
Jag håller på att rycka i alla trådar så att jag kan inviga PS4+BF4 den 29:e!!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Check! Men jag har inte hört något om när jag får den. Eller 'jag', den är till minime.. ;)
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Jag vet inte om man har blivit gammal... Men man har blivit så anti-tvspel... (jag har gillat det förut tills jag blev runt 20 år)

Nej tacka vet jag på PSX tid... - då var det roligt att spela...:)

psx-console-wcontroller.jpg
 

Sond

Patek
Inser att här borde man ju kunna få lite svar..:D. Jag hade ett ps3(eller dottern..:rolleyes:) som sonen förstörde genom att lyckas peta in fem skivor i facket... Så nu ska vi köpa ett nytt till familjen. Alla andra i familjen röstar på Xbox för de har dessa rörelsesensorer. Hur är det med ps4, har det något liknande?
 

par

Patek
2-Faktor
Inser att här borde man ju kunna få lite svar..:D. Jag hade ett ps3(eller dottern..:rolleyes:) som sonen förstörde genom att lyckas peta in fem skivor i facket... Så nu ska vi köpa ett nytt till familjen. Alla andra i familjen röstar på Xbox för de har dessa rörelsesensorer. Hur är det med ps4, har det något liknande?


Jadå:) Se nedan, spola till 2min

 

par

Patek
2-Faktor
Exakt, det en extrapryl till Xbox. Vet du leveranstider på ps4? Om man vill ha til jul???

Enligt ryktet har du ett innan jul om du beställer nu. Men ett tips är att beställa ett bundle paket då 95% förhandsbokat ett rent ps4 och det kan gå mycket fortare. Är det Xbox360 du jämför mot eller Xbox One? Är det 360 du jämför finns inga argument att köpa den gamla tekniken, skulle kanske var att det finns stor spelutbud men det förändras snabbt.
 

Sond

Patek
Jag är så off på detta att jag inte visste att one var på G... Jag antar att om vi köper något blir det one eller 4. Men om man jämför dessa?

Och kan jag be dig ta det där om bundle igen? Vad är det?
 

par

Patek
2-Faktor
Jag är så off på detta att jag inte visste att one var på G... Jag antar att om vi köper något blir det one eller 4. Men om man jämför dessa?

Och kan jag be dig ta det där om bundle igen? Vad är det?

Ja, fast one kommer senare. Efter årsskiftet om jag minns rätt. Vad som är bäst tvistar de lärda, men tittar man på hårdvara vågar jag påstå ps4. Man bundlar spel med konsoler, dvs du köper ett ps4 i ett paket där ett spel också ingår,
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag är så off på detta att jag inte visste att one var på G... Jag antar att om vi köper något blir det one eller 4. Men om man jämför dessa?

Och kan jag be dig ta det där om bundle igen? Vad är det?

Jag är i samma sits. Har noll koll och minime har Xbox sen tidigare. Vi förhandsbeställde en ps4. Vilket tydligen ska vara coolare bland 10-åringarna... :) Lät honom bestämma helt enkelt.
 
Topp