• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Välgörenhetsauktion med cigarrer till förmån för Läkare Utan Gränser

BOTL

Panerai
Täntke donera en liten sampler för att kanske väcka intresse hos en ny eller någon som redan är en gentlemannabolmare.
Auktionen håller på till midnatt så sista bud måste vara lagd innan 00:00, vinnaren ska kunna betala till Läkare Utan Gränser via Swish och skicka screenshot till mig.

Satt ihop ett trepack med Vegas Robaina ER Andorra Short Robaina. Limiterad utgåva med endast 2000 lådor. Startbud 50 kr.:D
En fullkroppskuban som levererar massor med kakao, muskot, cest och en hint av vitpeppar, stor rökutveckling och surgräddig eftersmak. Medium-full i styrka. Jag står för frakt med a-post i Sverige samt till Indien om en viss herre skulle få för sig att buda.

OBS jag donerar ytterligare en sampler, de två högsta buden får varsitt hemskickat.

image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Jag kanske ska joina... Ett lätt byte som lättpåverkad 18 åring.. :p Har funderat på cigarr länge, verkar så jävla tungt, men är för övrigt helt oinvigd vad gäller tobak :hilarious:
Edit: Fint initiativ btw!
 
Topp