• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Välj min nästa klocka - var med och påverka!

Vilken klocka ska Donkii köpa?


  • Totala väljare
    95
  • Enkät stängd .

Donkii

Boushh
2-Faktor
Nu har ni chansen att trycka dit mig ordentligt, att välja en klocka jag absolut inte vill bära eller en klocka jag faktiskt kan tänka mig. Färgglatt eller under radarn, "propert" eller BOOOM in your face. Ni väljer!
Har länge tänkt skaffa mig en Swatch av nått slag men inte kommit mig för och det finns ju några rätt så balla men också några rent av gräsliga varianter.

Jag har valt ut 4st klockor och ni kommer att få bidra med ett alternativ själva. I tråden kommer ni på ett eller annat sätt fram till en gemensam klocka som i pollen får representera alternativ nummer 5. Så lugna er med att rösta tills dess att alternativ 5 är utsett, kommer ni inte överens så rösta på någon av de övriga alternativen i sånt fall.

Här finns de klockor ni har att välja på till publikens val:
http://www.swatch.com/en/watches?current=1

När pollen är över så beställer jag klockan och lovar dyrt och heligt att bära den under en heeeeel vecka oavsett situation :)

Klockan skall vara av herrmodell och gärna Sistem 51 men någon annan billigare går såklart också bra! Pollen stänger vid 00.00 Söndag kväll.

Alt. 1
SUTT400
SUTT400_sa000_sr9.jpg

ALT. 2
SUOB122
SUOB122_sa000_sr9.jpg

Alt. 3
SUOB123
SUOB123_sa000_sr9.jpg

Alt. 4
SUTW400
SUTW400_sa050_sr9.jpg

Alt. 5
Fr%C3%A5getecken.png
 
Senast ändrad:

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Är inne på Båtkockens linje men tänker att du kan ju gå ett steg längre...
Och om du inte vill ha den själv så kan du ju alltid ge bort den till chef/flickvän så att du hör när de kommer och kan fortsätta med jobb eller disk :)

EDIT: Trots mitt förträffliga alternativ så hamnade min röst på nr.1

http://store.swatch.com/gb285-die-glocke.html

Die Glocke.jpg
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fattar nada varför du skall utsätta dig för detta märke som luktar 80-90-tal lång väg! Bara för att sätta dig på plats @Donkii , och det skulle vara priceless om du gick och bar på något så fruktansvärt makabert i klockväg, så jag väljer denna! Hoppas att det finns fler som röstar på den som jag tagit fram på bild.

UNCINETTO

SUOV102


SUOV102_sa000_sr10.jpg
 
Topp