• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Välkommen Singular Straps - ny forumsponsor!

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Välkommen Singular Straps!

Klocksnack har det stora nöjet att både presentera och välkomna vår nya forumsponsor Singular Straps! Både vi och Singular känner att forumet och Singular Straps är en perfect match och det känns riktigt roligt att ha Mikael och hans företag med på tåget.

Singular Straps första insats som forumsponsor är att bidra med en rejäl packe Natos som vi under närmaste veckorna kommer att lotta ut bland klocksnacks medlemmar. Och det är inte vilket Nato som helst utan ett som i färg passar Klocksnacks monochroma formspråk...


strap_ks.jpg



...vi kan nästan drista oss till att utnämna det här natot till Klocksnacks första (in)officiella merchandise. Bandet finns självklart att köpa direkt hos Singular Straps för den som inte vågar vänta på fru Fortuna... http://www.singularstraps.se/shop/regimental-svart-gra-20/


Så håll utkik, tävlingar och utlottningar kommer att annonseras ut titt som tätt...

Återigen, stort välkommen till Mikael och Singular Straps!

Med hopp om ett fint samarbete,

Daviden, Denke, Spencer66, Hans & alla medlemmar på Klocksnack
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Re: Välkommen Singular Straps - nu forumsponsor!

[video]http://www.youtube.com/watch?v=IxAKFlpdcfc[/video]
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Re: Välkommen Singular Straps - nu forumsponsor!

Förlåt... Jag måste också.

citizenkane-applause.gif



Och ja, det är verkligen hur kul som helst! :)

En sak till - jag LOVAR dyrt och heligt att vi INTE kommer ha reklambanners som slöar ner upplevelsen av forumet. Fokus ligger på det innehåll som skapas av er, då vore det dumt att trötta ut er med en seg sida.
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Hey. Här händer det grejor.

Kanonbra jobbat. Kan ni inte övertala honom att skriva något återkommande och exclusive för Klocksnack också?

JoberMan
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Härligt att höra! Nu får han bara se till att få mig att fatta att jag ska använda alla Natoband jag köpt... Har ett Bondaktigt jag måste testa på Dwellern inom kort..
 

David

Bödeln
RicVin skrev:
Härligt att höra! Nu får han bara se till att få mig att fatta att jag ska använda alla Natoband jag köpt... Har ett Bondaktigt jag måste testa på Dwellern inom kort..

Lite inspiration kanske? I alla fall några av dem kommer från Singular.

120402-NATO.jpg


120403-NATO.jpg


120404-NATO.jpg


120405-NATO.jpg


120406-NATO.jpg
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Tusen tack till alla - det är otroligt roligt att få vara med och såväl skapa som stödja mer klockintresse. Cheers!
 
Påminde mig om att jag "behöver" ett navy-nato. Så det blev en beställning på en 5-6 olika band... Speedmaster på racing bör väl bli tufft?
 
Topp