• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Välkommen till Klocksnack 3.0

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Hoppas att alla överlevt kvällen, det tog lite tid men nu är vi igång.

Det finns en hel de sköna features, och jag kommer skriva om dem alla så fort jag lugnat ner mig lite efter uppgraderingen.
Men för att nämna några så har vi nu multi-quotes - d.v.s. att man kan citera flera olika inlägg i samma tråd på olika sidor, sedan slänga in dem i svarsrutan. Vi har versionshistorik på inläggen - alla kommer nu kunna redigera sina inlägg (något som kommer aktiveras väldigt snart).

Men framför allt... Vi är på absolut senaste versionen av mjukvaran. Jag har optimerat sökfunktionen något så helvetiskt t.ex. Servern bör vara rejält uppbiffad och kunna klara av allas klockberoende. :)

STOR DISCLAIMER!
Det är mycket finlir kvar, översättningar osv. Posta gärna i den här tråden om ni hittar några problem, jag kommer inte besvara alla men jag kommer så klart se era inlägg. :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Noterar direkt att klocksmileysarna inte är inne än. Det ska jag så klart lösa. Tids nog. :)
 

Wemb

Cartier
Grymt jobb @daviden !!
Är dock extremt ovan med hur det ser ut i mobilen så det lär ta sin tid att lära sig.

Tack för all tid ni lägger ner!
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Jag blir så glad av sådant här. BRA JOBBAT (och här var tanken att lägga in ett hjärta, men där har vi troligtvis en bugg. Bifogar bild)!
OCH no more tvåa på bollen.
Skärmavbild 2015-06-09 kl. 22.38.51.png

Skärmavbild 2015-06-09 kl. 22.39.46.png
 

adress

Friends of KS
Nu är den snabb ! Grymt skönt. Måste varit mycket jobb. Enda jobbet för en själv - för att kunna googla igenom det " nya " forumet - var en inloggning.
Tack för allt arbete så här långt.
 
Topp