• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Välkommen till Klocksnack 3.0

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Tack ledningen för att ni tillhandahåller en fritidsgård för oss klocknarkomaner.

Bra jobb!
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Satan vilken pärs! Hur länge låg det nere? Fyra timmar? Jag försökte logga in en gång var tjugonde minut, insåg att jag måste göra något åt mitt grava beroende :nailbiting:.
Ser fint ut! Tusen tack för allt jobb! I love you!
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Bra där! Började få ruskigt tråkigt på jobbet!
Snyggare helt klart!
Tack för allt slit som läggs ner!
 

adress

Friends of KS
Man ser en del " fel" - men avvaktar gärna - eftersom ni jobbar för fullt. I morgon kan vi kanske börja " lista " vad vi upplever som " fel ".
Kanske gör du en tråd om det - så blir det mera överblickbart - och samma påpekanden behöver inte upprepas. Bara en tanke.
Återigen - snabb och just look så här långt. :)
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Stort tack, var svettigt där ett tag.

Fråga: vad är new profile post?

När jag klickar på den läser jag ju typ andras kommunikation.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
ÄNTLIGEN!!!!!

Skojar bara!! Bra jobbat kompis!!!:)
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Trådarna blev trevliga även om vissa fått tokstora signaturloggor, bugg antar jag :D Om jag vågar mig på kritik tycker jag dock att forumvyn blev svårläst efter uppdateringen? Jättejobbigt att scanna av köp och sälj. Vet inte om det är typsnittet, storleken, kombinationen av de båda eller något.

Kan eventuellt vara en vanesak också men överväg iaf att titta på storleken/typsnittet/färgen.

Sidan är blixtsnabb nu, underbart :)
 

demondave

Rolex
Distraherad av en valp, så märkte inte ens av downtimen. Muttrade mest lite om vad @daviden hade krånglat med nu när jag fick logga in på nytt.

Så såg jag det här, snyggt jobbat! :)
 
Topp