• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Välkomna på Breitling AW med ERIKSON URHANDEL

ERIKSON URHANDEL

Richard Dahlgren
Hej,
Nu är det ett antal av er vilka tackat Ja till att komma som inte återkommit med namn+mobilnummer+om ni kommer åka från oss ut eller med eget färdmedel.
Så inkom med detta per omgående och får ni förhinder, återkoppla till mig per omgående så någon av era kamrater på forumet kan gå i ert ställe.
Trevlig kväll!
Richard
 

Hugii

Audemars
Till er som ska gå... håll inte i pånboken :)

Lycka till!

20160905_183046.jpg
 

Freddie L

Panerai
Bästa Klocksnackare,
Nu har jag namnen på de vilka är välkomna till vårt Breitlingevent den 8 september.
Vi har erhållt över 70 anmälningar vilket föranleder att vi kommer ha ett exakt liknande event om ett par månader igen, så att alla ni skall få möjlighet att komma. Så de av er som inte "ropas" upp denna gång kommer alltså att få förtur till nästa gång.
Nu till vilka som är välkomna den 8:e är, jaggis, adro, gruby, karlsson, tie, oli, jensbp, ricvin63, mkrgg, rille, vonbahr, ricrob, molle, johndoe, calfen, filip turesson, urkul, fredrikbj, erik1, bjrn, minuteman, wijklund, bykr89, zazuki, tre333, jensab och sex till som har mailat mig, men inte lämnat sitt KS alias.
Till er som är välkomna vill jag ha svar på ett antal punkter, se nedan, till min mail: [email protected].
- Ditt fullständiga namn
- Ditt mobilnummer
- VIKTIGT, får du förhinder, hör av dig till mig per omgående så någon annan KSare får gå istället!
- åker själv eller från oss?
- åker du eget färdmedel till Breitling (Gribbylundsvägen 11-13 i Täby) eller från oss Erikson Urhandel (Sturegatan 37 i Sundbyberg)?
Åker du från oss går bussen kl. 16.40 Sharp, så var hos oss innan. Åker du själv ut så öppnas grindarna 17.00, därefter någon gång till. Men OBSERVERA, det går Inte att komma sent, typ 18.30, det är inte ett "komma när det passar" event!
Ser fram emot att träffa er alla och till er som inte blev utlottade denna gång så skall ni veta, ni är Inte glömda, utan nästa gång om ett par månader kommer jag att höra av mig till er först;-)
Trevlig helg!
Richard Dahlgren
Riktigt kul initiativ! Hoppas att man inte är glömd nästa gång, och att det blir på fre-lör eftersom det gör logistiken så mycket enklare för en lantis/egenföretagare/småbarnspappasom jag. ;)
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
[QUOTE="[/USER]

Som tack för att man fick komma tänkte jag hjälpa till med att pinga alla som fick en plats :)[/QUOTE]

@ricvin63 verkade inte bli pingad, eller ser det bara konstigt ut?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
[QUOTE="[/USER]

Som tack för att man fick komma tänkte jag hjälpa till med att pinga alla som fick en plats :)

@ricvin63 verkade inte bli pingad, eller ser det bara konstigt ut?[/QUOTE]
Allt under kontroll!! Mitt nick är ju RicVin men i min epost adress har jag smugit in lite siffror också.
Men som sagt allt är under kontroll! Jag dyker upp!! Ska bli jäkligt kul!!
 

JohnDoe

Rolex
Ser fram emot morgondagen event. Var riktigt nära att köpa Navitimern på kaplans i lördags. Tänkte att man måste ju ha en bratte imorgon. Sen kom jag på att det är dumt att köpa något innan eventet.
 
  • Like
Reactions: JLW

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Ser fram emot morgondagen event. Var riktigt nära att köpa Navitimern på kaplans i lördags. Tänkte att man måste ju ha en bratte imorgon. Sen kom jag på att det är dumt att köpa något innan eventet.
Jag fick ett erbjudande så bra att det kullkastade mina planer och avtal ingicks med utväxling planerad till måndag.... Typ tomt på kontot nu....
 
Topp