• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väntan på SEIKO SRPA021 aka Turtle PADI

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

PCB

Audemars
Personligen gillar jag även Kinetic-versionen. Färgerna på den är mycket bra. Så två PADI till Jakan
915647_145390832519863_1146079545_n.jpg
12825789_1061422160566213_1330115885_n.jpg
asså ärligt? är inte kineticen rätt mycket snyggare?
 

Jonaz

Rolex
Har hyrt båt i Grekland och åker 20/8. Tänkte att Padi skulle få åka med om den hinner komma. I-landsproblem, behöver matchande badbrallor och matchande gummistronks. 22mm @yonsson?
 

Espresso

Cartier
Hur limiterad är den?
Sen undrar jag om någon vet varför man sätter den på länk nu om den som du hänvisar till Yonsson endast släpptes på gummi?

Hur som haver, snygg klocka så lite surt att man missade tåget.
 

Oddball

Breitling
Alltid ser man allting för sent!

Kul samarbete som lett till två snygga klockor, även om Turtle är snyggast! ;)
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Hur limiterad är den?
Sen undrar jag om någon vet varför man sätter den på länk nu om den som du hänvisar till Yonsson endast släpptes på gummi?

Hur som haver, snygg klocka så lite surt att man missade tåget.
Är ju inte limiterad utan en Special Model, vilket troligtvis betyder att den görs i ett visst antal bara varje år. Oklart dock. KS-PADIn är dock limiterad ;). 52st.
 

Vasilis

Omega
Jag missade beställningen för att jag surfade för mycket på ks och tog en dag ifrån datorn :( tycker att jag borde få rabatt på en sådan då PADI redan fått pengar av mig pga dykcertifikat.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp