• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väntan på SEIKO SRPA021 aka Turtle PADI

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Gruppköp av 22mm gummi i Marinemaster stil från Wjean / Strapboutique. Fått ett specialpris och samordnar en beställning efter önskemål. Kostnad för band i valfri färg är 200kr inkl frakt (ord pris 39 usd). Betalning sker via swish när bandet ska skickas från mig.
Följande färger finns Blått, rött, svart och grått.
Pma mig och ange att det gäller ett eller fler band och vilken färg / vilka färger i ämnet samt skriv din adress. Senaste beställningsdatum är fredag 24 juni.

nikidasi_William+Jean+wjean28+Marine+Master+MM+Rubber+Strap_20140116.jpg
Dessa har nu kommit, ngn som beställt och inte fått PM så hojta till.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag är så sjukt hypad nu! Datum håller på att sättas, vi återkommer förhoppningsvis snart med ett fast datum. :)
Enligt min gamla lista är det över 30 personer som sagt att de vill hämta klockan hos Globen. Jag tänkte trotsa mitt inpasseringsförbud och komma upp. Tänk vilken underbar hög man kan fota om vi blir så många. 30st PADIs i en hög. :D
 
Senast ändrad:

Jonaz

Rolex
Jag är så sjukt hypad nu! Datum håller på att sättas, återkommer förhoppningsvis snart med ett fast datum. :)
Enligt min gamla lista är det över 30 personer som sagt att de vill hämta klockan hos Globen. Jag tänkte trotsa mitt inpasseringsförbud och komma upp. Tänk vilken underbar hög man kan fota om vi blir så många. 30st PADIs i en hög. :D

Jag hoppas på en "bra" dag. Är det i anslutning till helgen kan jag hänga på. :)
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Jag är så sjukt hypad nu! Datum håller på att sättas, återkommer förhoppningsvis snart med ett fast datum. :)
Enligt min gamla lista är det över 30 personer som sagt att de vill hämta klockan hos Globen. Jag tänkte trotsa mitt inpasseringsförbud och komma upp. Tänk vilken underbar hög man kan fota om vi blir så många. 30st PADIs i en hög. :D
OK, ni som bokat en av de första 52 PADI, håll utkik i PM-tråden som Yonsson skapade. Inom en timme kommer en uppdatering och ni behöver allokera tid i era kalendrar :D
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Vadå, finns det ett release-datum nu? Jag är inte med på listan som sattes ihop för KS, men jag har en padi bokad via en annan kanal.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp