Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Väntans tider...Fedex var är du?

Diskussion i 'Diskussion' startad av MJ24, 7 augusti 2013.

1. MJ24
    Trådstartare

MJ24 Friends of KS

I väntans tider...alltod nervöst att vänta på Fedex!:)
    Och varför kan dom inte ringa innan dom kommer...man vågar ju inte lämna huset på hela dagen i fall man missar dom!:confused:

2. TKVF

TKVF Präst

Från:
    Göteborg
    Var glad att du inte använder USPS och Posten. Dom har skickat mitt paket USA-Sverige (Östhammar)-USA-Sverige (Segeltorp). Och nu förhoppningsvis så är det på väg hem till mig i Göteborg... Tar ju bara en månad ungefär att skicka ett enkelt litet paket från Texas till Göteborg. Och det är inte framme ännu.

3. MJ24
    Trådstartare

MJ24 Friends of KS

Har varit med om det också...ett paket som gick Singapore - Paris - Norge (?) - Paris - Sverige

4. easy rider

easy rider Dead Man Walking

Ring fedex och säg att du vill att de ringer innan. Det gjorde jag en gång när jag inte skulle vara hemma under dagen, men hade möjlighet att möta upp vid dörren.
    Chauffören ringde en halvtimme innan och jag hann hem.

5. Donkii

Donkii Catch me if you can!

Från:
    Östersund
    Ett förslag är att du ringer dem :) I Östersund blev jag till och med kopplad till chauffören av bilen så vi möttes upp vid busstation här och jag fick ut mitt paket :)

6. MJ24
    Trådstartare

MJ24 Friends of KS

Försökte...men det gick inte enligt Fedex...nu väntar jag bara...

Mårtenssons ur Brookfield