• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väntans tider..

JesperO

Rolex
Yepp, i väntans tider här med... har fått RR nummer och allt... hinner den komma tills imorgon, kommer den ligga försvarslös och övergiven hos postenposten över helgen...
att man står ut....
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Dagarna går olidligt långsamt när man väntar på paket... Man är som ett litet barn på julafton bokstavligt talat.
 

Apansson

Torpare
Också i väntans tider, dock lär det dröja för mig, beställning lades i måndags på ett ur som inte är tillgängligt i Sverige.. Det kan dröja. :dead:
 

Maro

Audemars
Jag träffar alltid av någon anledning in mina köp på torsdagar eller fredagar så jag alltid får maximal utdelning i väntetider!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Man är som ett barn, ringer posten och anger kolli nr och då säger dom "den ligger på posten och väntar..". Gahhh. Tidig hemgång någon?
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Så var den äntligen här, paketöppning med svettiga händer.
image.jpg
image.jpg
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
På plats på handen, men det tog bara 11 min så var mockan utbytt mot Omegas gummi med stickning och viklås. Kanske för o- vintage? Tänkte mockan till sommaren. Peter la även med en grå mocka, grymt snygg på en brun sommararm, me think.
Speedyn lär vara en 79:a. Känns bekant. Har haft en tidigare, som jag blev tvungen sälja när barnen trillade in och kulorna sinade. Känns mycket bra att ja hittat just en -79:a :))
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp