• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väntans tider...

D

Deleted member 3260

Guest
Fick beställt min Breiling Emergency Orbiter 3 i fredags, gjorde en utlands betalning till Italien i fredags.
Klockan har fortfarande inte skickats, och det är måndag! Fick besked förut i dag att de hade stängt idag..... och de har antagligen inte fått sina pengar heller, :) för banken sa att de skulle ha dem imorgon (tisdag).
Dock med UPS och deras 24 timmars service innom EU så bör jag ha den på onsdag om :breitling: gudarna vill! :)
 
D

Deleted member 3260

Guest
Hmm, vi har en något äldre Hyundai Santa fe där automaten rasade. Den är nu bytt och funkar fint igen men har haft den i 7 år. Tittade just på en chevrolet orlando för strax över 200000 kr. 7 säten, diesel och 163 hästar. För att slippa framtida bekymmer så är detta ju ett väldigt bra pris, så det lutar ju åt att vi måste byta bil snarast! :) man får djäkligt mycket bil för pengarna ju! :)
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Hmm, vi har en något äldre Hyundai Santa fe där automaten rasade. Den är nu bytt och funkar fint igen men har haft den i 7 år. Tittade just på en chevrolet orlando för strax över 200000 kr. 7 säten, diesel och 163 hästar. För att slippa framtida bekymmer så är detta ju ett väldigt bra pris, så det lutar ju åt att vi måste byta bil snarast! :) man får djäkligt mycket bil för pengarna ju! :)

Va?
 
D

Deleted member 3260

Guest
Ja, ursäkta jag frångick klocksnacket, men frun och jag tittade på bil igårkväll och fick upp ögonen för chevrolet, en 7 sätersbil och jag var bara tvungen att skriva av mig lite! :) lite över 200 000 kr för en flojans ny bil, det är rent ut sagt billigt.
Vi behöver ju en stor bil till stooora Engelska Bulldogg! (ja plus ungarna och packning då med.)
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Ja, ursäkta jag frångick klocksnacket, men frun och jag tittade på bil igårkväll och fick upp ögonen för chevrolet, en 7 sätersbil och jag var bara tvungen att skriva av mig lite! :) lite över 200 000 kr för en flojans ny bil, det är rent ut sagt billigt.
Vi behöver ju en stor bil till stooora Engelska Bulldogg! (ja plus ungarna och packning då med.)
Dude... ingen bryr sig. Långa bilder på klockan när den kommer sen.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Hmm, vi har en något äldre Hyundai Santa fe där automaten rasade. Den är nu bytt och funkar fint igen men har haft den i 7 år. Tittade just på en chevrolet orlando för strax över 200000 kr. 7 säten, diesel och 163 hästar. För att slippa framtida bekymmer så är detta ju ett väldigt bra pris, så det lutar ju åt att vi måste byta bil snarast! :) man får djäkligt mycket bil för pengarna ju! :)


Taget.
 

Boris Balkan

Fark you!
Ja, ursäkta jag frångick klocksnacket, men frun och jag tittade på bil igårkväll och fick upp ögonen för chevrolet, en 7 sätersbil och jag var bara tvungen att skriva av mig lite! :) lite över 200 000 kr för en flojans ny bil, det är rent ut sagt billigt.
Vi behöver ju en stor bil till stooora Engelska Bulldogg! (ja plus ungarna och packning då med.)

I morse när jag vaknade så hade jag verkligen ingen lust att gå upp. Men det är lite lättare iaf nu när det börjar bli ljusare. Och det är skönt att det inte är någon snö och is trots att det är mitten av februari fortfarande. Då slipper man kängor och vinterjacka. Har ni tänkte på att vädret kanske beror på växthuseffekten? På P1 i morse var det ett reportage...
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
I morse när jag vaknade så hade jag verkligen ingen lust att gå upp. Men det är lite lättare iaf nu när det börjar bli ljusare. Och det är skönt att det inte är någon snö och is trots att det är mitten av februari fortfarande. Då slipper man kängor och vinterjacka. Har ni tänkte på att vädret kanske beror på växthuseffekten? På P1 i morse var det ett reportage...

Inte säker på att din humor går hem i alla läger men jag tycker du är skojig...;)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Boris Balkan
Jag måste blivit gammal, för nuförtiden lyssnar jag alltid på P1 istället för musik till och från jobbet. På tal om det är det dags att tvätta bilen. Hoppas växthuseffekten håller temperaturen över nollan så det slipper frysa till is. Is hatar jag, speciellt is i magen. Nu ska jag snart äta lunch. Det blir lax. Många laxar får man en Breitling för. Hamnar man i nöd så kan man dra ut sprinten. Nu blev jag toanödig.
 
D

Deleted member 3260

Guest
I morse när jag vaknade så hade jag verkligen ingen lust att gå upp. Men det är lite lättare iaf nu när det börjar bli ljusare. Och det är skönt att det inte är någon snö och is trots att det är mitten av februari fortfarande. Då slipper man kängor och vinterjacka. Har ni tänkte på att vädret kanske beror på växthuseffekten? På P1 i morse var det ett reportage...


Nä inte det minsta!
 
D

Deleted member 3260

Guest
Det blev ingen Chevrolet Orlando..... :(


Det blev en Chevrolet Captiva istället för 260.000 kr istället. Fasen vad mycket mer bil man fick för pengarna och jämfört med ny Huyndai Santa fe och Mazda ett eller annat i samma storlek, så vinner Captivan helt klart prismässigt i storlek och pris. Ja vi måste ju ha plats för "fetto" (som min son brukar kalla henne), alltså våran undersköna Engelska Bulldog Anja! :)

Faktiskt riktigt billigt, om jag får säga det! :)
 
D

Deleted member 3260

Guest
Ja, då har den kommit, och vilken skönhet! :)

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 
D

Deleted member 3260

Guest
Ja den var fin!!! Var fick du tag på den och har du tagit över förbindelsen om skadestånd?
Vadå skadestånd?
Jag fick skriva på något om ett eller annat, på franska som jag inte förstod "bäret"av, dock hade det något med radiosändaren att göra, såpass mycket förstod jag. :)

Köpte den via en handlare i Verona i Italien, fick nummer 36 av 1999 tillverkade i denna serien. Jag är oerhört nöjd iaf! Sitter bra på armen också.


En fråga till alla, är det/ finns det något samlar värde i sådana här saker igentligen? Inte för att jag bryr mig så mycket, men vore roligt att ha en hum om det iaf.

Hittade inga skador eller så på uret och det verkar vara i mycket gott skick! :)
 
Topp