• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väntans tider.

Ajax

Omega
Huga, skulle köpt en Aqua Terra förra helgen men kände att jag behövde vänta en löning till. Då kom en mailbomb från min AD med ett erbjudande jag inte kunde säga nej till, men nu är den slutsåld och jag måste vänta hela 2 veckor innan jag får den :( Så om cirka två veckor dyker det upp lite bilder, min första "paketöppning" på KS! :)
 

Ajax

Omega
Aquaracer2 skrev:
Väntan är den bästa delen, och när man får den, och när man har den :D


Hehe, det har du förstås rätt i :) Enda gången man mår dåligt över klockor är när man hittar en man inte har råd med som man bara måste ha :)
 

Ajax

Omega
Re: Sv: Väntans tider.

Johan M skrev:
Du vet att det finns en veckogammal blå AT på köp och sälj va?

Mjo, jag såg den :) får dock väldigt bra pris som inkluderar försäkring hos min AD :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

mace

Cartier
2-Faktor
Ledsen att kapa tråden något; men är det närmare 30 % rabatt på en så pass ny omega som dessutom är slutsåld? Va säger det om prissättningen? Detta är ju som att kasta bensin på @Spencer66! ;)

Med det sagt: grattis till en grymt snygg klocka!
 

Ajax

Omega
Re: Sv: Väntans tider.

mace skrev:
Ledsen att kapa tråden något; men är det närmare 30 % rabatt på en så pass ny omega som dessutom är slutsåld? Va säger det om prissättningen? Detta är ju som att kasta bensin på @Spencer66! ;)

Med det sagt: grattis till en grymt snygg klocka!
Skulle vilja påstå att det säger mer om säljarens prissättning än om Omegas. Deras pris är riktigt bra med tanke på vad som sitter under huven, om du frågar mig :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 
Topp