• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väpnat rån mot exklusiv urbutik i centrala Stockholm 30/5-14

Danken

Friends of KS
Riktigt tråkigt att det finns sådana idioter som gör något så fullständigt uselt!
Skönt att höra att alla i butiken mår bra efter de tråkiga omständigheterna!
Hoppas de skyldig kan hittas och att allt kommer tillrätta igen.
 

Sond

Patek
Skönt att höra att alla verkar må bra just nu. Kolla bara hur alla mår även om ett tag. Vissa vill inte visa hur dåligt de mår när sådant här har hänt.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Såg inlägget från Rob-1832 att ni åtminstone inte blev fysiskt skadade. Alltid något. Beklagar verkligen och mina tankar är hos er i kväll.
 

Josef B

Bestraffaren
Tusan vilken chock! Det första man gör när man kommer hem är att logga in på KS och det första man läser att det skett ett rån i min favoritbutik RobE! Idioter!
Hoppas alla mår bra trots omständigheterna, ROB-1832?
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jag beklagar verkligen Rob-1832, försök håll modet och humöret uppe! Ni gör ett väldigt bra jobb och är hyllade av alla här på forumet, så vi lider verkligen med er när en sån här avskyvärd händelse inträffar. Hoppas ni mår bra trots omständigheterna.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Skönt att höra att alla mår efter omständigheterna bra.
Hoppas på ett snabbt lagförande av de skyldiga.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
förjävligt beteende, men skönt att höra alla i personalen och kunder mår bra. Hoppas de inte fick med sig något av större värde! (inte på grund av pengarna utan för att det inte ska locka dem att göra liknande sak igen)
 

svesam

Rolex
Usch, det är inte första och tyvärr sannolikt inte sista gången man läser om sånt här.
Skönt dock att höra att alla mår efter omständigheterna bra.

/Daniel
 

meo_swe

Audemars
Otroligt skönt att höra att samtliga mår fysiskt bra. Och jag hoppas psyket inte tog någon värre skada det heller. Men väldigt tråkigt att detta ska hända, jag blir verkligen lack på dessa sinnessvaga individer...
 

16610

Patek
2-Faktor
Fy! Blir så arg och ledsen när jag hör sådant här.
Hoppa alla på Rob E mår bra efter omständigheterna...
 

Skolläraren

Panerai
Otroligt tråkigt och hoppas att polisen kan lösa brottet, men det viktigaste är ju att alla klarade sig bra från fysiska eller psykiska men.
 

Rikard

Omega
Otroligt tråkigt att få höra om detta. Har tyvärr liknande erfarenheter och lider med er.
Det blev full beredskap här borta kan jag lova.
Vet att sådana här händelser kan sätta sig djupt men hoppas verkligen att ni hämtar er från detta och kommer igen med nya tag.

MVH Rikard
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Äääh, vad trist! Jäkla sopprötter. Hoppas de åker fast snart. Dock glädjande att läsa att ni på ROB-1832 klarade er utan skador. Hoppas det inte sätter för djupa spår i själen.
Varma hälsningar
garfield
 

Glidarn

Omega
Kan tänka mig frustrationen efter en sådan här händelse! Skönt att höra att alla mår bra och fortsätt vara den bästa Urhamdlaren även i framtiden trots detta!
 

fredrik!

Cartier
Pratade med Rob gänget idag igen i telefonen i samband med en beställning av ett jubilee, de verkar vara igång direkt och med lika otrolig service som alltid, vilket känns otroligt skönt. Tummen upp för världens bästa urhandlare!


Sent from my iPad using Tapatalk
 
D

Deleted member 1265

Guest
Instämmer i kören, beklagar det inträffade!
Skönt att alla är fysiskt ok, men förstår den oerhörda stressen för involverade!
 

Bruset

Panerai
Supertrist! Har aldrig besökt er men många här gillar er o ger er mkt beröm. Allt löser sig.. Skänker en tanke...
 

Whedda

Rolex
Förjävligt att saker som detta händer! Hoppas att idioterna åker dit och alla i butiken mår bra efter omständigheterna...




Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Skönt att ingen kom till skada (fysiskt iaf) hoppas idioterna åker dit fort!

Jätte tråkigt att sånt här ska behöva hända.
 
Topp