• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Värde frederique constant limited edition 99?

SPW

Cartier
Hej alla glada!! Jag är ny här på forumet och är intresserad att köpa en fin klocka. Jag såg denna på blocket och undrar om nån vet vad man bör betala? Ref: FC-445M4S9. Är det en bra klocka? Lite info. Tack på förhand! Med vänlig hälsning, Christoffer
 

Bilagor

  • IMG_0276.PNG
    IMG_0276.PNG
    118.8 KB · Visningar: 240

SPW

Cartier
Exakt, har sänkt från 32 vilket iofs är ganska irrelevant. Är det dyrt? Vet inget om det märket, är det kvalité? Dåligt andrahandsvärde? Tack!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Exakt, har sänkt från 32 vilket iofs är ganska irrelevant. Är det dyrt? Vet inget om det märket, är det kvalité? Dåligt andrahandsvärde? Tack!
Finns nog inte många som går igång på den klockan här och i och med det kommer de flesta tycka att 22 papp kan "investeras" på ett roligare sätt. Jag har ingen aning om vad nypriset är på de där.
 
Senast ändrad:

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Dom verkar ligga i prisspannet runt 20k, kanske inte det roligaste man kan köpa och säkert ganska svårsåld så det bör möjliggöra en förhandling om ytterligare prisjustering.
 
  • Like
Reactions: SPW
Topp