Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Värdeintyg

Diskussion i 'Diskussion' startad av meuller, 20 maj 2015.

1. meuller
    Trådstartare

meuller Bonde

Hej!

Jag har tyvärr fått min klocka stulen, en rolex 17014. Nu är det så att jag är student och fortfarande skriven hos mina föräldrar för att jag bor i andra hand. Deras försäkring vill att jag har ett värdeintyg på klockan vilket jag var dum nog att inte fixa.. Finns det någon möjlighet att lösa detta i efterhand? Jag har bra bilder på klockan, några länkbitar kvar samt alla upppgifter.

Hjälp och råd uppskattas

2. Wemb

Wemb Friends of KS

Vad menas med "alla uppifter"?
    Har du kvar originalcert. och boxen?

3. Landshark

Landshark Borgare

4. meuller
    Trådstartare

meuller Bonde

Hade
    Skulle kanske varit lite tydligare där. Cert har jag ej, syftade på serienummer och så.

5. Kim

Kim Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Kaplans kan göra sånt i efterhand! Skicka med så mycket info/bilder som möjligt.

6. rillesnille

rillesnille Borgare

Från:
    Norrort
    Vilken jäkla tur... Hoppas det löser sig...

7. Kim

Kim Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Det får vi hoppas. Borde inte vara några problem

8. romanov

romanov Borgare

Från:
    Stockholm
    Hoppas det löser sig med hjälp av Kaplans!