• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Värderingshjälp

Osclat

Cartier
Halloj, flyttade rätt nyligen och under nedpackningen så hittade jag en massa gamla smycken och sånt. Bland annat så hittade jag en gammal certina som min mor köpte på auktion hos lauritz för ett x antal år sedan. Tänkte därför fråga hur mycket man kan få för den då armbandet är för stort för henne och tyvärr inte går att förkorta.

Tacksam för svar :)
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
ledsen för skitbilder som vanligt, 5s måste nog ha den sämsta kameran någonsin..
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Halloj, flyttade rätt nyligen och under nedpackningen så hittade jag en massa gamla smycken och sånt. Bland annat så hittade jag en gammal certina som min mor köpte på auktion hos lauritz för ett x antal år sedan. Tänkte därför fråga hur mycket man kan få för den då armbandet är för stort för henne och tyvärr inte går att förkorta.

Tacksam för svar :)
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
ledsen för skitbilder som vanligt, 5s måste nog ha den sämsta kameran någonsin..
Väg den, så har du värdet där. Det går att korta länken permanent om man går till en guldsmed.
 
Topp