• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Världens fetaste Oris har bytts bort..

Ricrob

Patek
Tänkte "va fan" först, men sen blev det till det bättre. Oris var en riktig svulstig gris, Omegan är mer som en tam innegris

minigris.jpg
Mycket bra liknelse! Saknar en bild på en Oris-gris bara.. ;)
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Tack för alla goa kommentarer! Ja, det kommer kännas tomt utan en enda klocka över 50 mm i lådan men det är bara att vänja sig..

Gjorde en rekond, förlängde och monterade länken nyss, ordningen återställd! :)

s8qPfxV.jpg
Sitter som ett smäck! man blir lite sugen på en PO 2500, hade varit perfekt att varva med MM300 :happyhappy:
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Som du kanske förstår så hade förra ägaren den kombon och tyckte de tog ut varandra för mycket, därför bytte han bort PO pga att MM tydligen är bekvämare.
Jo den är riktigt skön på handleden.. Angående PO:n så hade jag nog kört på en 42:a istället, men på dig sitter den XL:n verkligen skitbra :)
 

SJ Smythe

Cartier
80talisten säger exakt vad jag tänkte. Helt rätt storlek på dig, jag hade aldrig klarat bära upp 45,5 mm-versionen men på dig är den som gjuten. Gummibandet är grymt dessutom!

Edit: Saknar min 42 mm 2500 ibland. Men det är bara att släppa och gå vidare. :)
 
Topp