• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Världsnyhet: Numera OK* med sportklocka till Kostym! (ArchieLuxury)

TicTack

Cartier
Utvecklingen går framåt, allting förändras, därför är det numera OK* med sportklocka till kostym enligt ArchieLuxury!

Om jag uppfattat honom rätt så kan man också för en mindre summa pengar få OK för att ha (sport?)klocka (?) till smoking eller om det var frack?


* Så länge klockan är av ett exklusivt märke.

Jag vet inte, har ArchieLuxury slutligen gjort bort sig? Säga vad man vill om hans kvinnosyn och alla hans andra brister, men har han här gått över en förbjuden gräns? ;)

Nej då, själv är jag också skyldig. En gång var jag så nykär i en sportklocka att jag hade den till kostym, men det var iaf en Rolex!
 

paradis

Audemars
Tycker bara det är lite irriterande när han skriker som fan, men det är väl hans grej. Bryr mig inte så mycket om vad han säger/ tycker.........:D Tyckte bättre om honom för några år sen......:)
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
ROB-1832 anammade illa kvickt Archies predikan!

233.png
 
Topp