• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Värre än ett barn på julafton...

ErikGBG

Audemars
jpKu6tc.png

Synd att man missade budet och måste ta sig ut till ett jävla industriområde ikväll mellan 19 och 20. Men, så jävla värt det!
 

ErikGBG

Audemars
Helvete vad kallt det var ute, tjejen hade tagit bilen så fick ta mig ut med bussen som stannade 2 kilometer bort. Vad som låg i:
A5PqCvI.jpg
 

hans

Petrus Kenicius
Kallt är det verkligen i Gbg idag, men lite uteliv är den klockan värd. Grattis!
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
A men va fan, för en sån kan man ju lägga sig naken insmord i honung i en myrstack. Så i jämförelse är ju en busstur en baggis...

Grattis!
 

ErikGBG

Audemars
Tack för gratulationerna. Kan passa på och tipsa om Philippe på exoticwatches.net. Snabb på mailen, hjälpsam och trevlig. Mycket fint att dreggla över där. Inte omöjligt de blir en GMT från honom också om han får in en som suger tag i mig.
Ha en fortsatt fin kväll!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Nice!

5513 is da sheit! :cool:
Får man fråga vart du "fick" den ifrån? Ser ut precis som en så´n som jag sökte tidigare... Men jag fick ju mitt lystmäte mättat via forumet.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
ErikGBG skrev:
Tack för gratulationerna. Kan passa på och tipsa om Philippe på exoticwatches.net. Snabb på mailen, hjälpsam och trevlig. Mycket fint att dreggla över där. Inte omöjligt de blir en GMT från honom också om han får in en som suger tag i mig.
Ha en fortsatt fin kväll!

Sorry... Läste inte hela tråden, uppenbarligen... ;-)
Där stod ju svaret på min fråga.
 
Åhh, härlig klocka!!! Nu när jag skaffat mig en Speedmaster Pro så är det väl just en 5513 som ligger närmast till på investeringslistan...

/Rikard
 
C

Crowolf

Guest
Yummiiiiieee... Grattis till en av de bästa!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp