• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Värsta kommentaren!

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Nä, jag producerar vuxenfilm. Men om hon vill att jag ska vara snickare så är jag snickare :D
7y8uqa7e.jpg
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Ska vi nöja oss med att det är ett litet skämt mellan mig och Leben samt möjligtvis ett par till. Jag är så ofantligt präktig att jag knappt ens sett en vuxenfilm på den här sidan värnplikten :angel:
Skit oxå - såg framför mig att jag kunde slå mig in på en alternativ karriär :rolleyes:
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
"Är det en äkta klocka".
För 20 år sedan med en Ur och Penn klocka på armen. Deuville hette märket. Har kvar klockan. :) inte använt den på 15 år dock men klockor är som en skivsamling, historik.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
"Varför har du köpt en gubbklocka?"

När min 4-åriga dotter såg att jag hade köpt en PAM088 och då hade brunt läderband på den. Bytte snabbt till gummit. :)


"Varför har du köpt en sån liten klocka? Tycker inte att det är snyggt med en sån liten klocka. Ser lite bögigt ut."

Frugans kommentar när jag kom hem med min SubC. :D
 

Wollen

Mao
2-Faktor
När jag köpt POn kollade en polare på den, kollade på bakboetten och sa -"Det är såhär man ser om en klocka är dyr""

Lillsyrran om 16570n sa -"Men vad liten och fjantig den känns."
 
Topp