Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Värt att vänta till Black Friday?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Feffe, 22 november 2014.

1. Feffe
    Trådstartare

Feffe Torpare

Tjenix!

Beställde en Seiko SARB033 från Rakuten igår, men kom (tyvärr) på att det är "Black Friday" nästa vecka. Tur nog så skickar de iväg klockan först efter man betalat, så jag får lite tid att tänka. Med tanke på att japanska valutakursen är låg just nu så blir det rätt billigt från Rakuten, totalt ca. 3000kr (inklusive frakt, moms och tull). Klockan säljs för runt 5000kr här i Sverige så oavsett så blir det ju mycket billigare att beställa från Japan (eller från Amerikat, för den delen).

Tror ni att det är värt att vänta tills på fredag innan jag bestämmer mig? SARB-serien säljs inte på så många ställen så jag tänker mig att jag inte kommer få klockan mycket billigare ändå. Är dock osäker, och är tacksam ifall någon har en åsikt kring detta.

Tack! Alla kommentarer är välkomna. :)

Mårtenssons ur Brookfield