• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Västerås GTG 15/5 - nu kör vi

Pelarn

Patek
2-Faktor
WP_20150515_19_19_11_Pro.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
De va la ämna roligt att ni fick bra belysning får båge bärs verkar ni ju inge ha. :D
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Okej, så här ligger det till. Jag blev sen som f** pga en fotbollsmatch (förlust 3-1...) och bestämde mig nu efter ett samtal med vår käre Ernesto att klockan halv elva blir lite sent att dyka in då jag har långt att åka...

Meeen, för att jag ändå på något sätt ska kunna närvara i det GTG som hålles as we speak så har jag utlyst en tävling.

Ernesto ska välja ut den snyggaste servitrisen (det sägs att han har koll på det där) och hon ska på bordet välja ut en klocka. Riktlinjerna är enkla, porrigast klocka vinner en öl. Pengar är swishat till Ernesto.

Bild på servitris, klocka, ägare och öl vore skoj (i samma bild givetvis) - då känns det nästan som att jag är där!:hilarious:

Kör i vind!

Och här är klockan som aldrig kom dit.

image.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Sjutton oxå Affe, hoppas det inte är något giftigt. Sköt om dig.

Tack så mycket min vän, tråkigt att jag inte fick träffa dig TiE !

Väntar med ett utlåtande från läkaren, har en kraftig infektion och dom vet inte riktigt vad det är, jag väntar på provsvar och nya utlåtanden.
 
Topp