Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vågar jag..?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Peter Hilmersson, 18 juni 2015.

1. Peter Hilmersson
    Trådstartare

Peter Hilmersson Friends of KS

Jaha, har letat ett tag nu efter en Explorer tvåa med svart tavla ref 216570. Såklart så gick det några här på KS precis innan jag fick upp ögonen för just denna modell, och efter det så har det varit tämligen dåligt med Explorers ute. Nu har jag hittat en till bra pris i Italien via chrono24, frågan är bara som vanligt om man vågar skicka iväg en större del av sitt sparade klockkapital till ett land med tvivelaktigt rykte, en mer tvivelaktig postgång och en lätt korrupt regering!?
    Vad säger ni är det bara att köra? Säljaren verkar vara betrodd iaf. vet inte hur jag kan kolla upp dem på ett bra sätt så jag är tacksam för svar.
    Lättast hade ju såklart varit att någon av er släpper på sin Explorer till mig så slipper jag krångla med detta :D
    klockan finns här: http://www.chrono24.se/rolex/explor...=1&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm

Tack för ordet och ha en trevlig midsommar!

2. hannes1988

hannes1988 Stadsbo

Från:
    Göteborg
    Gummo gillar detta.
  3. Xalle

Xalle Friends of KS

4. Peter Hilmersson
    Trådstartare

Tack för bra input, köpte en ny hos svensk AD istället. Känns bra att vara lite lokalpatriot även om det skillde någon krona!

Fredgusta, Sundström, Weasel och 7 andra gillar detta.
  5. Aboynamedsue

Aboynamedsue Friends of KS

Från:
    O
    Bild, annars tror vi inte på dig! ;)

Rivalen och Denke gillar detta.
  6. Peter Hilmersson
    Trådstartare

Så klart! Kvittot håller jag för mig själv image.jpg

Lalas, azcii, Jimpa och 8 andra gillar detta.
  7. Xalle

Xalle Friends of KS

Hoppas du är nöjd :) Grattis!

8. Floduttern

Floduttern Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Bra att du stödjer din lokala AD. Grattis!

9. Maro

Maro Friends of KS

Från:
    Varberg
    Bra gjort, känns som att det alltid är en liten risk att skicka och då även från andra länder än just Italien.

10. Peter Hilmersson
    Trådstartare

Tack! Ja det känns bra att stödja svenska AD så de har råd att finnas kvar ;)

11. san

san Borgare

Snyggt! :)

12. Rivalen

Rivalen Friends of KS

En redig klocka, mycket som jag gillar på den - visarna och GMT mm. Stort grattis och kul att du köpte av svensk AD!

13. SwedishMade

SwedishMade Stadsbo

Det är ju svenskt stål i den oavsett var du köper. AD:n kan du även försörja via service etc. Däremot är det ju bara att säga tack till 25% moms, tack!

14. Fredgusta

Fredgusta Bonde

Från:
    Göteborg
    Stöd våra AD:n här i sverige så mycket det bara går! Ett riktigt stort grattis till ditt köp :)

15. azcii

azcii Borgare

Från:
    City 17
    Grymt snyggt. Wear it in good health!

Mårtenssons ur Brookfield