• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Våren knackade på med ett paket

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Fast du har ju själv ägt och sålt en del Kinahomager och titusen var ju också ganska på gränsen till homage, vad gör detta mer sorgligt?
Själlösa kopior utan att tillföra något nytt. Tänker dock inte försvara kinasuben mer än att jag tyckte den var kul. Titusen var allt annat än sorglig.
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Ägde inte du en GV gauss när du sprang in i undertecknad och högg tag i min exp 1a du hade iaf en på armen :D , varför köper du isåfall detta skrälle? Vänta på en riktig AP istället om du gillar designen, bara att sälja gaussen och gå på en RO.
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Våren kan vi dessutom diskutera en del, har bytt däck på nya daily drivern 2 ggr senaste 2 dagarna.... Ingen vår det snöade för fasen igår och idag.. :facepalm:
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Ägde inte du en GV gauss när du sprang in i undertecknad och högg tag i min exp 1a du hade iaf en på armen :D , varför köper du isåfall detta skrälle? Vänta på en riktig AP istället om du gillar designen, bara att sälja gaussen och gå på en RO.

Ja, jag har en gås, men jag gillar detta skrälle. En dag sitter det en 15300 på min handled. Men inte idag.

Tack för senast förresten!
 
  • Like
Reactions: K-S

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Grattis Zackarias, kul trådstart. Och du klarade verkligen av att kasta in mer bränsle i homage-brasan.:cool:
 
Topp