• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vårt webbhotell gillar Klocksnack

Camo00

Patek
Nice intervju med lite gratisreklam! :)

Märkligt dock att ingen nämnde nåt om Black Bay? Eller redigerade de intervjun..?
 

Itson

Omega
Trevlig intervju! Pebblen är väl mer eller mindre diskutabel. Även fast den är ny så känns den i alla fall ett par år efter. Jag förväntar mig mer av produkten även fast det inte är utlovat, suck.. Nörden i mig som pratar :p
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Itson skrev:
Trevlig intervju! Pebblen är väl mer eller mindre diskutabel. Även fast den är ny så känns den i alla fall ett par år efter. Jag förväntar mig mer av produkten även fast det inte är utlovat, suck.. Nörden i mig som pratar :p
Är ju snack om att Apple ska släppa klocka också. Ett rykte som dök upp efter att jag blev intervjuad.
 

Itson

Omega
daviden skrev:
Är ju snack om att Apple ska släppa klocka också. Ett rykte som dök upp efter att jag blev intervjuad.

Det visste jag faktiskt inget om men det vore spännande. Idén är inte dålig, problemet är väl att få in prestanda, skärm och batteri i ett snyggt litet paket. Som vanligt då :mrgreen:
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Vårt webbhotell gillar Klocksnack

Itson skrev:
daviden skrev:
Är ju snack om att Apple ska släppa klocka också. Ett rykte som dök upp efter att jag blev intervjuad.

Det visste jag faktiskt inget om men det vore spännande. Idén är inte dålig, problemet är väl att få in prestanda, skärm och batteri i ett snyggt litet paket. Som vanligt då :mrgreen:

Varför ska de ha in prestanda?? Var det inte Apple? Då räcker det väl med "design" och högt pris??
 

Itson

Omega
Re: Sv: Vårt webbhotell gillar Klocksnack

Camo00 skrev:
Varför ska de ha in prestanda?? Var det inte Apple? Då räcker det väl med "design" och högt pris??

Det har du helt rätt i. Försöker bara tygla mitt förakt mot apple, det har gått så bra för mig nu i någon vecka :oops:
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Re: Sv: Vårt webbhotell gillar Klocksnack

Camo00 skrev:
Itson skrev:
daviden skrev:
Är ju snack om att Apple ska släppa klocka också. Ett rykte som dök upp efter att jag blev intervjuad.

Det visste jag faktiskt inget om men det vore spännande. Idén är inte dålig, problemet är väl att få in prestanda, skärm och batteri i ett snyggt litet paket. Som vanligt då :mrgreen:

Varför ska de ha in prestanda?? Var det inte Apple? Då räcker det väl med "design" och högt pris??

+100
 

Kson

Patek
2-Faktor
daviden skrev:
De som varit med sedan i höstas minns kanske att jag bytte webbhotell en tidig morgon. Gick oerhört smärtfritt, och jag gillar verkligen vårt nya krypin hos Binero.
Verkar inte bättre än att de gillar oss också, jag blev intervjuad för ett tag sedan - här är resultatet.

http://blogg.binero.se/2013/01/stabilt-webbhotell-exemplet-klocksnack-se/



daviden lite OT men "Now I'm a break it down just to tell a little story, straight out the box from the gangsta category" visst är det en från Eazy-E låt? :p
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Kson skrev:
daviden skrev:
De som varit med sedan i höstas minns kanske att jag bytte webbhotell en tidig morgon. Gick oerhört smärtfritt, och jag gillar verkligen vårt nya krypin hos Binero.
Verkar inte bättre än att de gillar oss också, jag blev intervjuad för ett tag sedan - här är resultatet.

http://blogg.binero.se/2013/01/stabilt-webbhotell-exemplet-klocksnack-se/



daviden lite OT men "Now I'm a break it down just to tell a little story, straight out the box from the gangsta category" visst är det en från Eazy-E låt? :p
Yes, sir! Eazy duz it!
 

Kson

Patek
2-Faktor
daviden skrev:
Kson skrev:
daviden skrev:
De som varit med sedan i höstas minns kanske att jag bytte webbhotell en tidig morgon. Gick oerhört smärtfritt, och jag gillar verkligen vårt nya krypin hos Binero.
Verkar inte bättre än att de gillar oss också, jag blev intervjuad för ett tag sedan - här är resultatet.

http://blogg.binero.se/2013/01/stabilt-webbhotell-exemplet-klocksnack-se/



daviden lite OT men "Now I'm a break it down just to tell a little story, straight out the box from the gangsta category" visst är det en från Eazy-E låt? :p
Yes, sir! Eazy duz it!


Haha! Jag läser det högt varje gång jag ser det du har citerat : ) Otroligt bra.
 
Topp