• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Va har vi för egenskaper, typ, fobier, tvångstankar, maniska beteenden osv...

Carolin

Cartier
Förklara hur du mår när du flyger, helt enkelt. Och hur det påverkar dig.

"Finns det något man kan göra åt det?", kan man fråga. Om läkaren fittar sig är det bara att gå till nästa, det är inga konstigheter att få sobril utskrivet i små doser - och så sällan.
Har just kommit hem från mitt läkarbesök och det var inga konstigheter alls när jag skamset satt och berättade hur jag kände. Fick en förpackning på Sobril 10 mg så nu kan jag koppla av tills vi åker och vid starten sjunga "Fly me to the moon, let me play among the stars. Let me see what spring is like on Jupiter and Mars.:happyhappy:
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Har just kommit hem från mitt läkarbesök och det var inga konstigheter alls när jag skamset satt och berättade hur jag kände. Fick en förpackning på Sobril 10 mg så nu kan jag koppla av tills vi åker och vid starten sjunga "Fly me to the moon, let me play among the stars. Let me see what spring is like on Jupiter and Mars.:happyhappy:

Magiskt.

Testa skiten hemma först, så du vet hur det fungerar. :)
 

viiicc

Omega
Golvbrunnar i duschar, för jävla vidrigt. Och värst är det ju när man är borta på semester. Tvi fan!!
 
Topp