Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Va med på en clock winder order!? Projektet nedlagt se länkar i tråden.

Diskussion i 'Diskussion' startad av Mohlkert, 12 augusti 2015.

1. Mohlkert
    Trådstartare

Mohlkert Torpare

Hey alla som söker en clock winder.
    Varit sugen på en winder ett bra tag nu men de är satans dyra. Därför har jag sökt kontakt med en firma i Kina varför jag tänkte kolla intresset för att köpa hem ett parti. Behöver minst 9 + mig som skulle vara intresserade. Det skulle i så fall gå på ca 110 dollar + frakt inom Sverige. Det handlar om en 2 + 3 winder som då roterar 2 klockor och som är i pianosvart trä.
    Desto fler som är med desto billigare blir det. Finns intresse löser jag bra bilder.
    Peace!

JohnDoe gillar detta.
  2. slimjim

slimjim Rösten från Bro

Smäll gärna på med bilder i tråden! Samt lite länkar där man kan läsa mer om produkten som till exempel om man kan ställa in varvantal, medsols motsols osv...

Även om jag inte själv är en direkt spekulant, så kan man ju alltid bli om det verkar nice!

eriksson850 gillar detta.
  3. Point Blank

Point Blank Stadsbo

Från:
    Hufvudstaden
    Tänkte bara tipsa om att det finns billiga winders från Modalo på bland annat tyska eBay och Amazon. T.ex. en winder för 2 klockor som kostar runt 100 euro.

eriksson850 gillar detta.
  4. Mohlkert
    Trådstartare

Mohlkert Torpare

Smäller upp mer info när jag får tillgång till dator. Samt ska kolla tyska ebay. :)

Jimpa gillar detta.
  5. Savagear114

Savagear114 Friends of KS

Skulle kunna vara intresserad! Gärna lite bilder etc :)

6. Jakobb

Jakobb Friends of KS

Intressant! Fler bilder vore på sin plats. Och storlek på kudden för klockan samt vad det är för motor som sitter i, brukar vara största hindrena när man köper billig winder :)

7. icalle

icalle Friends of KS

Intressant

8. Pistol_Pete

Pistol_Pete Borgare

Från:
    Världsmedborgare
    Mohlkert gillar detta.
  9. JohnDoe

JohnDoe Friends of KS

Från:
    Sverige, stockholm
    Vi kanske borde fixa en med KS logga

Mohlkert gillar detta.
  10. Mohlkert
    Trådstartare

Mohlkert Torpare

Haha ska jag kolla om det går men då blir det nog lite dyrare om jag inte bara kletar på ett klistermärke ;)

11. Mohlkert
    Trådstartare

Mohlkert Torpare

Det är mer eller mindre identisk modell som den från Ali Express. Så kanske inte var någon lyckad idé att dra ihop folk för att köra en stororder om det bara blir 20 dollar billigare...

12. Mohlkert
    Trådstartare

Mohlkert Torpare

13. Jonte73

Jonte73 Friends of KS

14. Erik M

Erik M Torpare

Är intresserad!

Mohlkert gillar detta.
  15. Rivalen

Rivalen Friends of KS

16. Mohlkert
    Trådstartare

Mohlkert Torpare

Tack Jonte! Bra recension. Men ligger lite över min smärtgräns. Såg ut att vara liknande i utförande den jag tittar på att köpa.

Jonte73 gillar detta.
  17. Mrsheepshooter

Mrsheepshooter Präst

Från:
    Stockholm.
    Kul, kan mycket väl vara intresserad. Men skulle gärna vilja se ett par bilder :)

18. Mohlkert
    Trådstartare

Mohlkert Torpare

Som många i tråden påpekar kan var och en köpa hem samma winders jag tittat på direkt till dörren och då billigare än om vi skulle köra ett joint venture.
    Hoppas att ni som är sugna ser möjligheterna ändå! Postar här när jag fått hem min. Beställer så fort jag köpt min tredje automat.
    Peace!

19. Slockknack

Slockknack Bonde

Intresset finns men i och med att man är en owg för tillfället så behövs det inte. Kanske en annan gång. Länka gärna en bild :)

20. Pistol_Pete

Pistol_Pete Borgare

Från:
    Världsmedborgare
    Absolut! Den fungerar mycket bra och den känns gedigen. Min svåger köpte en likadan och han är också nöjd.
    Det enda jag ångrar är att jag inte köpte en större med plats för fler klockor....

Mohlkert gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield