• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vaaaaalboooorg!

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
663C4AA6-CDBD-4328-BE6B-403B6B92FD07-4994-0000065E08BA37A1_zpsd1b30284.jpg
 
C

Crowolf

Guest
Blåser hårt på Linderödsåsen så jag får värma mig vid din eld i stället! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

meo_swe

Audemars
Jag är lite emo ikväll. Jobbat 32h sen i måndags, och kommer jobba ca 80 till i veckan. Så jag tog en tröstöl i sängen medans tjejen är ute och dricker sig berusad.

Bitter? Inte då!
 

Josef B

Bestraffaren
Jag är lite anti mot Valborg, en jävla massa fjortisfylla överallt, massa griseri på gatorna och en massa idioter som eyeballar mot en!
Så igår så blev det bara Peppar i Birkastan, 4-5 Erdinger weissbier, en Long Island Ice Tea och den värsta shoten jag någonsin dragit, Rattlesnake! Scheisse säger jag bara!! Sedan blev det en trevlig bekantskap med en ny pub, kommer inte ihåg hela namnet men nåt med Tiki. Hawaiianskt ställe med grymma drinkar som görs med hjärta, inget fubb med spriten eller råvarorna :)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Jag är lite anti mot Valborg, en jävla massa fjortisfylla överallt, massa griseri på gatorna och en massa idioter som eyeballar mot en!
Så igår så blev det bara Peppar i Birkastan, 4-5 Erdinger weissbier, en Long Island Ice Tea och den värsta shoten jag någonsin dragit, Rattlesnake! Scheisse säger jag bara!! Sedan blev det en trevlig bekantskap med en ny pub, kommer inte ihåg hela namnet men nåt med Tiki. Hawaiianskt ställe med grymma drinkar som görs med hjärta, inget fubb med spriten eller råvarorna :)
Förmodligen Tiki Room på Birkagatan
 

Tuff

Panerai
2-Faktor
Jag är lite anti mot Valborg, en jävla massa fjortisfylla överallt, massa griseri på gatorna och en massa idioter som eyeballar mot en!
Så igår så blev det bara Peppar i Birkastan, 4-5 Erdinger weissbier, en Long Island Ice Tea och den värsta shoten jag någonsin dragit, Rattlesnake! Scheisse säger jag bara!! Sedan blev det en trevlig bekantskap med en ny pub, kommer inte ihåg hela namnet men nåt med Tiki. Hawaiianskt ställe med grymma drinkar som görs med hjärta, inget fubb med spriten eller råvarorna :)


Tiki Room är grymt! Nytt vet jag, va länge sen jag va där nu men de är ett härligt ställe. :)
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Men på rikt, stället lät supernice. Blir nog ett besök inom snar framtid där. Rattlesnake snapsen var helt sjuk alltså.
 

Wollen

Mao
2-Faktor
vazu9y8a.jpg

Ute på polarens landställe i Trosa.
En äldre herre dök upp med denna kasse vid brasan och började grogga ur dunken som tidigare innehållit antingen sköljmedel eller motorolja.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
vazu9y8a.jpg

Ute på polarens landställe i Trosa.
En äldre herre dök upp med denna kasse vid brasan och började grogga ur dunken som tidigare innehållit antingen sköljmedel eller motorolja.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Classy! Skönt med gentlemen som vet hur man festar med stil
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
vazu9y8a.jpg

Ute på polarens landställe i Trosa.
En äldre herre dök upp med denna kasse vid brasan och började grogga ur dunken som tidigare innehållit antingen sköljmedel eller motorolja.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Inga konstigheter
 

meo_swe

Audemars
vazu9y8a.jpg

Ute på polarens landställe i Trosa.
En äldre herre dök upp med denna kasse vid brasan och började grogga ur dunken som tidigare innehållit antingen sköljmedel eller motorolja.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Classy as fuck!

Utbildning och bättre jobb?
Förhoppningsvis börjar jag plugga säkerhetspolitik och riskanalys till hösten... Så slipper man detta kaosjobb..
BCG?
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Föredrar Boston framför Stalingrad... ;)

BCG - Boston Consulting group
Hade kunnat inserta valfri blue chip-byrå. Vanlig arbetsvecka...;)
Jag vet vad BCG är - var själv managementkonsult i 5,5 år - det var ju föregående talare som inte riktigt var med på vad det var :)
 
Topp