• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vaaaaalboooorg!

Erikd

Cartier
Träffade på en vän och hans flickvän på i Lund på valborg. Insåg att hon hade en trevlig klocka så var tvungen att ta en bild.

Min PO och hennes Rolex Lady Oyster Perpetual.

Hennes bröder körde varsin superocean men fick tyvärr inte med dom på nått kort. Roligt att hon också var lite intresserad av klockor.
 

meo_swe

Audemars
Föredrar Boston framför Stalingrad... ;)
Jag tänkte inte inrikta mig mot Ryssland. Där finns det redan så många kunniga. Ska Fö. på en föreläsning av Gunnar Ekberg på tisdag. En otroligt cool gubbe!
Hade kunnat inserta valfri blue chip-byrå. Vanlig arbetsvecka...;)
Hurfan orkar man med sånna här veckor som standard?!?!?! jag är helt jävla förstörd just nu. Men snart så blir det hemgång och en stor jävla whisky.
iofs snittade jag på 80-120h/vecka en ganska stor del av 2011, men då var man fan knappt vid liv.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Sluta kapa min tråd som handlar om brasor, hembränt och åtrå över andra gifta kvinnor (=Valborg)!

:D
 
Topp