Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

VAB-klockan på!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Asplund, 13 november 2013.

1. Asplund
    Trådstartare

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Hemma med sjukt barn, fick äntligen ordning på länken till min superdykare.. Känns faktiskt riktigt bra på armen fast jag vanligtvis inte diggar titan! :)

Nu blir det bamse och leka tåg resten av dagen.

Hej!

Camo00, jabla, vonbahr och 3 andra gillar detta.
  2. Tobias Åkeblom

Tobias Åkeblom Bonde

Från:
    Luleå
    Snyggt, jag har själv samma klocka. Vad har du haft för problem med länken? Mitt spänne gick sönder så nu är det gummiarmbandet som gäller. Har du någon aning om vad en ny länk kostar?

3. Asplund
    Trådstartare

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Hade tappat bort länkjusteraren så det var inget problem med själva länken..

Skulle tippa på 5-6 k hos AD dock borde ett spänne gå på typ en tusenlapp!

Tobias Åkeblom gillar detta.
  4. vonbahr

vonbahr Har fått baka en pizza på menyn

Från:
    Stockholm
    Det där är en klar favorit :)

Asplund gillar detta.
  5. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Ser ut att tåla betydligt tuffare lekar :)

Asplund gillar detta.
  6. 16610

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    Jag gillar Oris skarpt! den där tål tuffa tag...

Asplund gillar detta.
  7. JayJay

JayJay Biskop

På tal om tåg så har min 3åring blivit fullständigt besatt av sådana. Han leker med sin BRIO-järnväg konstant. Igår var han hemma sjuk medan syskonen var på dagis... han är inte dummare än att han ser möjligheten till specialbehandling. Han tog fram sina hundvalpsögon och frågade om han inte kunde få åka och titta på ett riktigt tåg. Vad gör man? Sagt och gjort. Vi tog en tur ner till tågstationen och kollade på en tågavgång. Efteråt åkte vi till en leksaksaffär som har stort utbud på BRIO. Pojken är efter detta i sjunde himmelen medan pappa fått en begynnande obehagskänsla i kroppen. För det känns ju inte som att det är de allra svalaste snubbarna som i stor omfattning ägnar sig åt "train spotting"... Till skillnad från de som surfar klockor stup i ett menar jag.

EDIT: Cool klocka förresten.

Camo00, 80s och 80talisten gillar detta.
  8. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Där ser man.... Jag trodde det bara var mina ungar som var besatta av tågavgångar, i synnerhet min äldre son som snart blir 8 år har blivit något av en tågexpert... :)

9. 80s

80s Präst

Från:
    Sveriges ursprung
    Om 15 år när www.tågsnack.se fått full fart konstaterar de kallt att de var bra lökiga folket på klocksnack!
    Några av de hetaste trådarna:
    Dagens lok
    Och frammförallt:
    Dagens tågvärdinna
    ;):woot:

Asplund, JayJay och Camo00 gillar detta.
  10. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Min tvåriga dotter går hellre till Triangelns underjordiska tågstation än till öppna förskolan, lekparken, fiket och leksaksaffären. Har kollat på och/eller åkt tåg med henne varje ledig dag sen hon var 7 månader... :)

Asplund och JayJay gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield