• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad är dessa värda?

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Hej alla.
Kul att ni gillar klockorna!
Är ingen storsamlare (på armbandsur) men av någon anledning så har jag samlat på mig dessa Seiko ur.
På 90-talet samlade jag på stora 70-tals kronografer och hade en respektabel samling med Omega och Breitling men som alla tyvärr är borta nu utom en Breitling Chrono-Matic från ca 1970 som jag har kvar.
Men det är väl detta arv som gjort att jag köpt på mig Seiko klockorna när jag sprungit på dom under åren.
Min tanke var att försöka sälja dom fyra första som @Ako postade åt mig och skulle kunna släppa dom för ett bra pris.
Men om ingen vill ta alla kan jag givetvis splitta på dom med.
Men oavsett så vill jag behålla Bullheaden som jag fortfarande är lite kär i!
Fina japaner, men ack så viktigare: in i den officiella breitling-tråden och visa upp din chrono-matic!! :)
 
  • Like
Reactions: Ako
Hej alla.
Kul att ni gillar klockorna!
Är ingen storsamlare (på armbandsur) men av någon anledning så har jag samlat på mig dessa Seiko ur.
På 90-talet samlade jag på stora 70-tals kronografer och hade en respektabel samling med Omega och Breitling men som alla tyvärr är borta nu utom en Breitling Chrono-Matic från ca 1970 som jag har kvar.
Men det är väl detta arv som gjort att jag köpt på mig Seiko klockorna när jag sprungit på dom under åren.
Min tanke var att försöka sälja dom fyra första som @Ako postade åt mig och skulle kunna släppa dom för ett bra pris.
Men om ingen vill ta alla kan jag givetvis splitta på dom med.
Men oavsett så vill jag behålla Bullheaden som jag fortfarande är lite kär i!


Vilken år på 6139? Pris?
 
Topp