Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vad är detta för armband / länk

Diskussion i 'Vintage' startad av Gnomon, 19 september 2016.

1. Gnomon
    Trådstartare

Gnomon Bonde

Råkade köpa lite skrot...
    Det enda som var någorlunda intressant var denna länk.....
    Vad är det för något? Har den något värde?
    IMG_1982.JPG
    Jag funderar på om jag skulle fila ner fästet så den passar min gamla tank eller om jag borde låta bli...
    Den är märkt EP + stainless steel, jag har inte lyckats googla fram någon info, någon som vet något?
    Jag är inte riktigt på den nivån att jag börjat gilla gamla stållänkar kan detta vara inkörsporten??

LongCon och Dykarsjuk gillar detta.
  2. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Kallas den inte ladder eller nåt sånt?

3. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Av en händelse såg jag att det stod EP på en länk jag hade?
    DSC07129.JPG

Gnomon gillar detta.
  4. Gnomon
    Trådstartare

Gnomon Bonde

Tack för svar... i och med att inkorgen inte är full av bud på länken så är det väll bara att fila till den....
    Men... jag fick lära mig (via mina googlingar) att det finns något som heter Bonklip, det ska jag hålla utkik efter..

rogart-63 gillar detta.