• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad är detta för Breitlingmodell?

Mathias93

Breitling
Hej! Har fått möjlighet att köpa denna klockan. Dock vet jag inte vilken typ av Breitling det är. Har googlat runt i flera timmar men hittar den ingenstans. På urtavlan står det Breitling Navitimer och på baksidan Bentley Motors Special Edition A25362. Misstänker att det skulle kunna vara en kopia av något slag, men man vill ju inte missa ett eventuellt kap! Dock verkar klockan vara ganska gammal och välanvänd samt rätt så tung.
Är otroligt tacksam för bra svar.

Mvh Mathias
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    291.5 KB · Visningar: 621
  • image.jpg
    image.jpg
    151.4 KB · Visningar: 557

Dammen

Cartier
Min hjärna skriker fake-alert på så många nivåer. Skulle hålla mig borta om inte någon Breitling-expert skulle uttala sig med en annan åsikt.

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
 
Har nästan aldrig sett en så fejk klocka förut. Finns väl inget på den som stämmer? Kolla där länken sluter an mot boetten t.ex.

Jag har aldrig sett eller ens hört talas om modellen, som för övrigt var sjukt ful. Det skulle aldrig kunna vara ett kap även om den var äkta IOM att ingen skulle köpa den pga sitt hemska utseende.
 

svesam

Rolex
Ja du, det där är ingen Breitlingmodell alls....
Erbjud dig att, kostnadsfritt, destruera den.

Sök inspiration i någon av de tidigare trådarna om hur fejkklockor
ska behandlas !

/Daniel
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Ser inte ut som en modell jag någonsin sett, och själva utseendet inger inte förtroende!
Skulle nog tro att den är tillverkad någonstans i österled (alltså fejk).
 

ngstrm

Friends of KS
Gillar att det är samma minut- och timvisare som på en SKX007 tex. För övrigt är den, som många redan påpekat, tokfejk.
 

Mathias

Breitling
Hej! Har fått möjlighet att köpa denna klockan. Dock vet jag inte vilken typ av Breitling det är. Har googlat runt i flera timmar men hittar den ingenstans. På urtavlan står det Breitling Navitimer och på baksidan Bentley Motors Special Edition A25362. Misstänker att det skulle kunna vara en kopia av något slag, men man vill ju inte missa ett eventuellt kap! Dock verkar klockan vara ganska gammal och välanvänd samt rätt så tung.
Är otroligt tacksam för bra svar.

Mvh Mathias
Ser ut som en variant av Breitling Emergency.
"lånad bild från Internet"
breitlingdd eer.jpg
 
Topp