• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad är detta för skapelse?

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Hiss eller diss.

1.jpg

http://www.luxurywatches.se/public/page ... p_red.html
 

naggge

Panerai
marginellt snyggare på andra bilden. Slutar ändå som en tokdiss - den var riktigt jävla ful
 

paradis

Audemars
NEJ........såg på någon Forum,att någon hade tom.gjort om sin guld Rolex,så i svart.Helt sjukt,tycker jag.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Davvan skrev:
Klart man gör.....du är ju för tråkig......jäääääsp!

Du är den typen av fjolla som alltid skall stå längst fram för att få uppmärksamhet. Det roliga är att ditt sätt att uttrycka sigg är identiskt med mina gayvänner som är transor..
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Aquaracer2 skrev:
Spencer66 skrev:
Davvan skrev:
Klart man gör.....du är ju för tråkig......jäääääsp!

Du är den typen av fjolla som alltid skall stå längst fram för att få uppmärksamhet. Det roliga är att ditt sätt att uttrycka sigg är identiskt med mina gayvänner som är transor..

1277488480570-dumpfm-haydiroket-deal1.gif

Ditt försök till härskarteknik är patetiskt min vän....dra ut butpluggen....slappna av och svanka....så går det lättare...

Klart det är ok att bocka till en Rolex efter tycke och smak....så länge det inte är vintage...
 

Josef B

Bestraffaren
Davvan skrev:
Aquaracer2 skrev:
Spencer66 skrev:
Davvan skrev:
Klart man gör.....du är ju för tråkig......jäääääsp!

Du är den typen av fjolla som alltid skall stå längst fram för att få uppmärksamhet. Det roliga är att ditt sätt att uttrycka sigg är identiskt med mina gayvänner som är transor..

1277488480570-dumpfm-haydiroket-deal1.gif

Ditt försök till härskarteknik är patetiskt min vän....dra ut butpluggen....slappna av och svanka....så går det lättare...

Klart det är ok att bocka till en Rolex efter tycke och smak....så länge det inte är vintage...

Vilken tanke! PVD:a denna
viewtopic.php?f=3&t=86
:mrgreen:
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Davvan skrev:
Aquaracer2 skrev:
Spencer66 skrev:
Davvan skrev:
Klart man gör.....du är ju för tråkig......jäääääsp!

Du är den typen av fjolla som alltid skall stå längst fram för att få uppmärksamhet. Det roliga är att ditt sätt att uttrycka sigg är identiskt med mina gayvänner som är transor..

1277488480570-dumpfm-haydiroket-deal1.gif

Ditt försök till härskarteknik är patetiskt min vän....dra ut butpluggen....slappna av och svanka....så går det lättare...

Klart det är ok att bocka till en Rolex efter tycke och smak....så länge det inte är vintage...

Davvan, ett gökur där fjädern brustit, kukuuuuuuuuuuu..
 

Ministern

Founder
2-Faktor
T.rex skrev:
Mogen diskussion.....

Huruvida diskussionen är mogen eller ej kan du svårligen avgöra. Mig veterligen är du ny här och har troligen inte en aning om Davvans och min personliga relation.. Innan du klämmer ur dig en sådan kommentar bör du nog ta reda på alla fakta..
 
Topp