Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vad är en bal på slottet? (dressad eller inte dressad, ny klocka på G)

Diskussion i 'Diskussion' startad av JL72, 9 juni 2013.

1. JL72
    Trådstartare

JL72 Bonde

Från:
    Dalarna
    Jaha, Madde och Chris har fått varandra och jag är inte bitter. Jag var förvisso inte bjuden, och även om jag hade varit bjuden hade jag ändå varit tvungen att gå (med) naken (handled). Kan ge mig f-n på att det var avsaknaden av en riktig dress-dinka som gjorde att inbjudan uteblev.

Aqua Terra 41,5 mm i stål fungerar ju inte - även om gulddito funkar för Danne, och inte heller GMT Master II TT. Det blir för sportigt helt enkelt. Har förvisso en Seiko-kvartsare i guldfärgat stål, men det känns mer än lovligt beige med en batteridinka bland kungligheter, börsmäklare och annat fint folk. Så, vad göra för att bättra chanserna till nästa kungliga bröllopsbegivenhet? Vore kul med något som sticker ut från mängden, så AP, VC och PP går bort. Det går väl tretton sådana på dussinet?

Målmedvetet påbörjades klockgoogling, och döm om min förvåning; Google hittade den perfekta kunglighetsbröllopsklockan åt mig. Jag blir säkerligen ensam om den. Better yet; den kostade säkert mindre än fördrinken på hippan. Den skeppas från Nederländerna imorgon, så nu är jag redo så snart Carl Filip får fingarna ur och friar till kullan :happyhappy:

Paketöppningstråd kommer!

/Johan

Donkii, The Pell, Fabian och 2 andra gillar detta.
  2. Jakobb

Jakobb Friends of KS

Prins Carl Philip, hertig av Värmland, ser nog gärna att du låter bli Ullareds-stavningen av hans namn.

Mvh, vän av ordning

(Paketöppning NÄR? Sjukt sugen på något dressigt till rimlig peng)

3. LongCon

LongCon Miss Softie

Från:
    Vallentuna
    Skulle tippa på att han föredrar "Ullareds-stavningen".

4. JL72
    Trådstartare

JL72 Bonde

Från:
    Dalarna

Och jag som tyckte jag var tillräckligt högtravande när jag lyxade till Kalle med både "rl" och "C". Somliga blir aldrig nöjda ;)

Beräknad ankomst torsdag. Fedex har under alla omständigheter satt tänderna i mitt paket så det rör på sig. Paketöppning senast lördag med andra ord :D

5. Donkii

Donkii Catch me if you can!

Från:
    Östersund
    Hur kan du hålla dig från att berätta vad det är, klarar jag aldrig :)

6. JL72
    Trådstartare

JL72 Bonde

Från:
    Dalarna

Vet vad du menar. Jag är SKITSUGEN att spilla bönorna redan nu, och det krävs fokus från min sida för att inte skrika ut vad jag köpt :stop:

Donkii gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield