• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Vad är ett rimligt pris på en Explorer 14270 idag? Funderar på att sälja. Inget cert eller Box. Trycktestad och nya packningar. Skarp boett, kanske opolerad? Från ca 96.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Jag sålde min för 31500kr. Som jämförelse. Hade inte annons utan fick PM efter inlägg i denna tråd och Explorer tråden.
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Upplever att 14270/114270 generellt är svårsålda på forumet. Lite märkligt då det är en av de grymmaste moderna sportrollarna. Funkar ju till det mesta
Ja, jag förbannar mig lite att jag inte klickar med den. Tycker att den är ultimat på flera sätt. Kan det vara så enkelt att det egentligen är en 214270 som jag skall ha?
 

Reverso

Panerai
Vad kan vara ett rimligt pris för en Breitling cb014012 ba53 378c, årsmodell 2015, ny oanvänd, utan box och certifikat, men med kvitto från företaget den köptes ifrån och värderingsintyg från Jarl Sandin. Även 3 års husgaranti från företaget den köptes från

CB014012-BA53-378C_FXA.jpg
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Den har legat ute ett tag men jag ser inte att du är fel på det med prisbilden, tvärtom tycker jag den är rimligt prissatt.

Eller så vet/ser alla något som jag inte ser.

Upplever att 14270/114270 generellt är svårsålda på forumet. Lite märkligt då det är en av de grymmaste moderna sportrollarna. Funkar ju till det mesta

Det är lite underligt. För ett tag sedan fick jag flera förfrågningar om att sälja min 114270. Nu verkar det trögt.

//B

Min sänkning gjorde verkligen susen...not.
 

Ninen79

Audemars
Vad kan vara ett rimligt pris för en Breitling cb014012 ba53 378c, årsmodell 2015, ny oanvänd, utan box och certifikat, men med kvitto från företaget den köptes ifrån och värderingsintyg från Jarl Sandin. Även 3 års husgaranti från företaget den köptes från

CB014012-BA53-378C_FXA.jpg
Vågar man köpa en så pass ny klocka utan cert? Vad har hänt med box och cert? Försäkrings bedrägeri?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vad kan vara ett rimligt pris för en Breitling cb014012 ba53 378c, årsmodell 2015, ny oanvänd, utan box och certifikat, men med kvitto från företaget den köptes ifrån och värderingsintyg från Jarl Sandin. Även 3 års husgaranti från företaget den köptes från

CB014012-BA53-378C_FXA.jpg
Köpa guldbreitling= coolt.
Köpa nästan ny guldbreitling utan tillbehör= inte coolt.
 

o.sthlm

Breitling
Tjena folket ny på KS så hoppas detta inlägg landar rätt !

Vad är ett rimligt pris för en DD
Ref 1803/18038 / Kanske även 18078
Hur stor skillnad är det på priset med box/cert och utan?

Tack för mitt första inlägg och hoppas ni har förståelse om det blivit något fel
 
Senast ändrad:

galácticon

Patek
2-Faktor
Tjena folket ny på KS så hoppas detta inlägg landar rätt !

Vad är ett rimligt pris för en DD
Ref 1803/18038 / Kanske även 18078
Hur stor skillnad är det på priset med box/cert och utan?

Tack för mitt första inlägg och hoppas ni har förståelse om det blivit något fel
Har tyvärr ingen aning men jag vill ändå passa på att hälsa dig välkommen till KS! Har du kollat Chrono24? Om inte kan du alltid benchmarka där.
 
Topp