• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad är fel på mig?.

Köpte min 16610 för kanske 2 dagar sedan men nu vill jag ha 114060 bara för att den sitter lite större på armen. Inget är fel på min 16610 den är prima och mycket nöjd med den. Kanske borde man försöka bytta den eller börja spara pengar till en 114060.
a.jpg
 

Point Blank

Cartier
114060 är ju trist i jämförelse, inget datum och bubbla och framförallt en alldeles för klossig boett. Nä, låt klockan sjunka in även om det är svårt!
 

VRD

Cartier
Köpte min 16610 för kanske 2 dagar sedan men nu vill jag ha 114060 bara för att den sitter lite större på armen. Inget är fel på min 16610 den är prima och mycket nöjd med den. Kanske borde man försöka bytta den eller börja spara pengar till en 114060.
a.jpg

Någonting annat fel verkar det också vara eftersom du är tveksam till om det var 2 dagar sedan ;)
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Ähh, du har ju bara drabbats av lite flippar-sjuka. Enligt experterna smittar det troligtvis genom att man kollar på för många bilder på fina klockor och det är många drabbade här på Klocksnack. Ingen större anledning till oro även om det troligtvis är en obotlig sjukdom. ;) :p :D :cigar:
 

16610

Patek
2-Faktor
Har haft ett par 16610 och äger nu en 114060. Känns som jag är mer nöjd med denna 114060 faktiskt. Men saknar datum lite. Bubblan är Rolex för mig.
Men länken och låset är grymt bra på 114060.
Det är inte en 116010LN du vill ha då? :)
 

N.Bathes

Cartier
Jag tror du ville haft 114060 från början men köpte den andra för att göra slag i saken och få med dig en fin klockvän hem... Men du hade ngt "liiitet" som gnagde med en svag ångestilknande känsla i dig att du skulle vantat eller köpt den andra....
Men hur som helst är det en superklocka du köpt
Men Norman Bathes förstår dig!!!!!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Jag personligen tycker nog 16610 är smått trist. Jag hade valt 116610/114060 framför 16610.
 

Rivalen

Rolex
Bubblan hr jag aldrig gillat och datum klarar du dig utan. 114060 är ren och skitsnygg. Det är inget fel på dig. 114060 är helt rätt.
 

JohnDoe

Rolex
Undrar lite vad som händer? Dina annonsbilder på 114060 är tagna från jälmers ur som det påpekats i tråden. I ett av dina första inlägg i en annan tråd undrade du hur man skulle kunna få annonsera snabbare än den vecka som forumreglerna säger. Suben 16610 som du säger att du köpte för några dagar sedan bär du på vänster hand men seiko sumo som du säljer har du på höger hand. I min värld börja det bli lite väl konstigheter. Vad säger du själv?
 
I torsdags ville du ha en 114060, och nu lägger du ut en på köp och sälj?

Hade nog suttit bra med en förklaring. :)
Jag köpte min 114060 i fredag byte ut den mot min 16610, den enda anledning att jag la ut den på köp/sälj är att jag vill se om någon vill byta den mot en med datum, (tänkte köpa 116610 men den var reserverad så jag köpte 114060) Inget fel på min 114060 tycker den är jätttte fin. Men Skulle också kunna tänka mig byta för en 116610 som jag sa innan.

Och det är annonsbilder från jälmers ur.
Jag det är bilder från jälmers ur, ända anledningen jag tog dem därifrån är för att det är klockan på bilden jag köpte samt att min kamera är inte så bra & att jag inte kan ta så fina bilder.

Undrar lite vad som händer? Dina annonsbilder på 114060 är tagna från jälmers ur som det påpekats i tråden. I ett av dina första inlägg i en annan tråd undrade du hur man skulle kunna få annonsera snabbare än den vecka som forumreglerna säger. Suben 16610 som du säger att du köpte för några dagar sedan bär du på vänster hand men seiko sumo som du säljer har du på höger hand. I min värld börja det bli lite väl konstigheter. Vad säger du själv?
Jag blev medlem på denna sidan för jag ville köpa en Rolex Submariner samt för jag gillar klockor, hade inte tålamod att vänta därav frågade jag om man kunde påskynda det. Jag köpte min 16610 på jälmers ur en tisdag hade klockan 2dagar innan jag tyckte att den var för liten för mig, ringde dem på fredag och undrade om jag kunde byta ut den mot en 114060 och det gick bra.
 
Topp