• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad är grejen...

MAK

Friends of KS
Supersnygg ju! Det är ju enkelt att se att den är värsta dressuret passandes till skjorta. :p
image.jpeg
 
Senast ändrad:

lofgreno

Audemars
Min gamla Promaster Aqualand 2 har legat länge och samlat damm. Men fixa nytt batteri och trycktesta och nu är den igång igen. Får väl hålla med om att det inte är den snyggaste klockan men det går inte att komma ifrån att den faktiskt funkar bra som dykarklocka för att hålla koll på djup och dyktid osv. Loggfunktionen funkar bra också. Nu dyker jag extremt sällan men när jag gjort det har den tjänat mig väl. Men som polarn sa, det är lite 90 tal över den. Nörjar bli dags för den att vandra vidare...

Aqualand.jpg
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Min gamla Promaster Aqualand 2 har legat länge och samlat damm. Men fixa nytt batteri och trycktesta och nu är den igång igen. Får väl hålla med om att det inte är den snyggaste klockan men det går inte att komma ifrån att den faktiskt funkar bra som dykarklocka för att hålla koll på djup och dyktid osv. Loggfunktionen funkar bra också. Nu dyker jag extremt sällan men när jag gjort det har den tjänat mig väl. Men som polarn sa, det är lite 90 tal över den. Nörjar bli dags för den att vandra vidare...

Aqualand.jpg
Varför låta den gå, fattar inte.... det är ju en fantastisk klocka
 
Topp