• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad är nu detta? Tag..

Asplund

Patek
2-Faktor
..Heuer på min arm?! det trodde jag inte skulle hända :D

En ny Quartz beater som vandrat runt lite bland forumsmedlemmar under året!

Fick hem den för ett par dagar sedan men fick inte tid till att tvätta den ordentligt förns nu :)

Lite ovant med 37 mm men den är faktiskt trevlig på sitt Jubilée.. säkerhetsspännet var löst när jag fick den men det fixade jag snabbt med en polygrip och en trasa :D

b65324.jpg

b65325.jpg
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Kul att det blev bra! 37 mm var ovant för mig till en början också men efter ett tag tänkte jag inte på det öht. Grattis!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Schysst beater! Skulle klart kunna tänka mig en sådan som golf-/sil & slängklocka.
Hade ögonen på den också när den såldes senast, men köpte mig ju en liknande (Squale Quartz) för det ändamålet tidigare i våras/somras.
 

OBRKV

Cartier
Bra beater!
Har själv kört en Tag under sommarn! Dock i sämre skick (och sorry för den tråkiga iphone-bilden)
 

Jonaz

Rolex
Nice, bjussar på en bild på min rysligt mögliga och rassliga kusin. Fick dessutom hänga med till jobbet dagen till ära ;)

null.jpg



iPhone | Tapatalk
 
Topp