• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad önskar ni er i julklapp?

Taxman

Rolex
2-Faktor
Årets julklapp 2014 är ju som vi alla vet (?) ett aktivitetsarmband. Jag personligen kommer inte önska mig något sådant men knappast heller någon klocka (tyvärr!). Anledningen till detta är att de klockor jag vill ha är lite för dyra. Men även om jag inte får någon klocka själv kommer jag ändå få det stora nöjet att ge bort en klocka.

Min önskelista blir väl något i stil med det vanliga, dvs. några mjuka klappar, något "luktagott", kanske ett nytt Nato-band och självklart ytterligare ett års prenumeration av Skattenytt. :D

Är det någon på KS som har varit riktigt snäll under det gångna året och därmed önskat sig en ny klocka? Eller har ni några andra tips på önskningar att dela med er av?
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Inget egentligen men minns att jag önskade mig detta jäkligt hårt en jul men fick aldrig det :(

b4de943811ab8358512c460620fc15b4.jpg
 

Hugii

Audemars
Sen den där dagen då jag istället för cykel fick rosa rollerblades så har jag skrivit bara en sak till tomten:

"Jag ska göra kaoz med dig, håll dig borta från min skorsten" :rage:

/Ett f.d snällt barn
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Har egentligen allt jag behöver så nu är min enda riktigt meningsfulla önskan mer lycka, framgång och hälsa för min familj och mina bekanta- och om man skulle få önska även för resten av världens befolkning....

Kan man inte få det så kanske man åtminstone kan önska sig en härlig middag med nära och kära
 
Jag önskar mig en stekgryta med keramisk beläggning och..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................fred på jorden.
 
Topp