• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad betyder din profilbild?

Folke08

Omega
Mitt mellannamn är Folke. När jag var yngre började jag använda namnet som nick i olika spel. Efter ett tag kände jag att jag behövde en avatar som passade namnet då blev Folke fiskmås självklart. Sen dess har han fått följa med.

Lite snodd info från wiki. "Folke Fiskmås är en karaktär i Kalle Ankas universum. Han är en hemlös skolskolkare, som gärna ger sig ut på äventyr, helst med Knattarna. Han bor ensam vid Ankeborgs järnväg där han ofta jagas av en paragrafpetig järnvägsinspektör vid namn Spårlund."
 

Ministern

Founder
2-Faktor
image.jpg
Självklart vet jag det då min far faktiskt döpte mig efter cykeln.

Hade han en Vincent, en Black widow?

The 1948 Vincent Black Shadow was at the time the world's fastest production motorcycle
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Inte ett skit, var bara en rolig bild. Lite tröttsamt och fantasilöst med en vanlig företags logga från något klockmärke. Är från någon film som jag inte kommer ihåg vad den heter.
 
Topp