• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad betyder din profilbild?

Scipio

Patek
2-Faktor
Den förmedlar en känsla och riktning för det meningsfulla, ständigt all in.
 
Senast ändrad:

nissehult

Patek
2-Faktor
Ingen betydelse alls förutom att temat är Boxman. Nu har Boxman åkt på sköldpaddan rätt länge - vi får se om det blir förnyelse framöver.
 
Den betyder helt enkelt att man kan ha jävligt skoj en Lördag-kväll trots att man fått i sig alldeles för mycket att dricka för sitt eget bästa :D
 

Rearden

Cartier
Tror jag gillade Michael Yorks roll i filmen jag snott bilden från när jag valde, sen så är ju 70-talsfrillan magisk! :D
 

Husse

Patek
Pearley var en mycket vacker katt. Dessutom mycket bestämd. Det hon inte gillade, pinkade hon ner! Ingen betydelse om det var en soffa eller @Klock man s jacka...
Stroboman kommer från ungdomen, när jag och två andra killar hade ett mobilt diskotek. Jag skötte oftast ljuset.
Vi behövde ett nytt stroboskop. I de lokaler vi körde i räckte 150W, så då skaffade jag naturligtvis ett 1500W stroboskop! Plus en jättelik
rökmaskin!
Sedan fick jag heta Stroboman!
 
Topp