Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vad får man för 20 dollar?

Diskussion i 'Diskussion' startad av larra64, 11 mars 2016.

1. larra64
    Trådstartare

larra64 Stadsbo

Jag fick ca 20 dollar i porto i retur från en kinesisk e-handlare. Vag göra med pengarna? Kanske kolla hur mycket klocka man får? I dag anlände den. Märke Winner, som ju syns bl a på Tradera då och då. Jo, det är en ren plankning, som absolut inte ska användas som vid bad och dylMen det är en automat och den sitter inte så illa påhandleden. Jag tog på mig den och använde den under ett ct-pass nu i kväll.För under 200 kr rekat är det inte så mycket att säga. Timvisaren ligger inte perfekt, men visst skulle jag 90 gånger av hundra ta den här före en lågprisad modeacessoar på Ur och Penn. Samtidigt så skulle jag direkt hellre välja en Quartz casio mdv-106 för en som söker en instegsklocka. Men det är en liten chock att få en automat hemrekad ny för under 200 kr. Det är inte svårt att förstå marginalerna på DW och alla kloner och syskon som dykt upp därefter. Återkommer kanske med en rapport vad den tål... image.jpg image.jpg

2. willbur

willbur Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Casio F-91W

SimonJE, DrSbaitso, larra64 och 1 annan gillar detta.
  3. Jerico

Jerico Friends of KS

Från:
    Rodina
    For the win!

SimonJE gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield