• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad fan hittade jag precis?

Spindel

KS vulkanolog på Island
Snälla säg att det är en fake och inget som Omega självmant gjort på riktigt :wtf:

image.jpeg
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Säljaren jag hittade den hos är nog reko, den var bara så djävla ful att jag hoppades den var fejk.

Samma säljare hade denna inne
image.jpeg


...som trots plottret på tavlan har en charm.

Jag inser även hur tråkigt och likriktat KS är (utanför vintage forumet) när det gäller Omega, alla har fan bara samma skit (jag skiter i att det skiljer en siffra i referensen behöver jag en lupp och ett datablad för att se skillnaden är det samma skit).
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Säljaren jag hittade den hos är nog reko, den var bara så djävla ful att jag hoppades den var fejk.

Samma säljare hade denna inne
image.jpeg


...som trots plottret på tavlan har en charm.

Jag inser även hur tråkigt och likriktat KS är (utanför vintage forumet) när det gäller Omega, alla har fan bara samma skit (jag skiter i att det skiljer en siffra i referensen behöver jag en lupp och ett datablad för att se skillnaden är det samma skit).
Och ändå gnäller du över ett kul udda ur med klar vintageflört?
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Och ändå gnäller du över ett kul udda ur med klar vintageflört?
Jag vet att det är en motsägelse :)

Just klockan i första inlägget var vansinnigt ful (enligt mig) men jag såg mycket annat hos samma säljare från Omega (både nytt och gammalt) som jag inte sett någon lägga upp bilder på här på KS.
 
Topp