• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad fick ni i julklapp?

toalettrengoring-750ml-ica-basic-1578909153.jpg
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
En våtmopp där man fyller skaftet med varmt vatten + såpa och sedan kan spruta ut blandningen framför moppen medan man städar. Finurlig grej det där ;)
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Jag o en polare ska på långresa i Asien i vinter så önskade mig grejer till resan. Fick en riktigt schysst liten ryggsäck med massa fiffiga fack, en snabbtorkande resehandduk och pengar. Precis vad jag behöver. Började direkt överlägga hur facken ska användas i vanlig OCD-mässig ordning:confused:
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
En tröja av tjejens syskon, jacka av svärföräldrarna, frugan och jag fick pengar/bidrag till resa/säng av mina päron. Av frugan blev det hudvård & duschcreme. Och i "hemligt paket" fick jag en klockbok av frugans 11åriga kusin, en fin och överraskande klapp :)

Överlag verkar jag ha varit en snäll pojke verkar det som. Inget större behov av klappar längre men klagar inte. Tacksam ska en va :)
 

don.h

Cartier
sambon främjade mitt klocknördande i form av en ultraljudstvätt för att tvätta stål länkarna samt en ny stor klocklåda som måste fyllas
 

Jimpa

Panerai
Har alla harvey Specter som profilbild nu ? Borde satt nått slags upphovskydd på honom som avatar så här i efterhand asså. :p min Jul var grym! Jag fick en vinprovning för bjudningar hemma och en raktvål, samt ett upplevelsepaket på en mordmiddag jag ser fram emot :D + ny bil till mig själv. Fräscht :angel: God jul gott folk
20161225_220748.jpg
 

X-san

Omega
Och lite till.. Inget som gynnade mitt klock-intresse!

DSCN3096.JPG
DSCN3094.JPG
DSCN3097.JPG
DSCN3098.JPG
DSCN3100.JPG


En resa till värmen i 1 vecka fick jag även i julklapp innan jul.
 
Topp