• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad finns i din klocklåda? Vilken är din favorit?

Handen

Breitling
Lägg upp en bild på din klocklåda och säg vilken som är din personliga favorit, motivera ditt svar och berätta gärna lite om klockan..
Jag personligen har tyckt om klockor väldigt länge fast inte på den nivån där jag studerar klockans material, urverk, var den är tillverkas etc etc.
Jag har köpt mina klockor efter design med andra ord. Så ja.. jag vet att det inte är några super klockor men jag håller på att byter ut dom en efter en, whatever.. min personliga favorit är Bering klockan (2a klockan nerifrån vänster, kommer ej ihåg modellen).
Det var faktiskt just den klockan som fick upp mitt klockintresse ytligare ett snäpp. Jag tror jag köpte för ca. 3500kr.
Jag började läsa om just Bering och började jämföra den med andra klockor som jag köpt tidigare (Diesel, Armani, Hugo Boss, Michael Kors etc) och märkte rätt snabbt att jag har gjort ett riktigt bra kap. Mycket klocka för pengarna. Automatisk urverk, safir glas och bra kvalité. Stilren och fungerar i alla sammanhang och passar väldigt bra på handleden.
Någon annan som har en Bering? var tycker du om den?

.
10502333_570753613046907_4135835310862566225_n.jpg
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Lägg upp en bild på din klocklåda och säg vilken som är din personliga favorit, motivera ditt svar och berätta gärna lite om klockan..
Jag personligen har tyckt om klockor väldigt länge fast inte på den nivån där jag studerar klockans material, urverk, var den är tillverkas etc etc.