• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gå vidare med?

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Samlingen börjar sätta sig. DJ'n och Speedyn känns gjutna. Men, har börjat fundera kring min SD4k. Fördelarna finns där - ny, stabil, klassisk Rolexmodell som skulla kunna sitta på min son när han blir stor. Gillar det konceptet - tidlös och ingen modenyck. Men - något skaver. Jag är inte riktigt kär. Lite som den där tjejen som på pappret är helt rätt, ser bra ut men flyger liksom inte... Börjar fundera i termer kring vad jag ska byta mot? Om man står kvar vid det klassiska och tidlösa... Var lite inne på Panerai, men känns lite mer udda och kanske lite för speciell för att funka alltid... Inte så intresserad av SUB-spåret, bLnr kanske men går inte helt igång... Några spontana inspel? Kanske ska köra sd4k längre och ge den en ny chans...?
image.jpg
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Riktigt fin den där... Har faktiskt det. Någon lagom vintage, typ 90-tal ev och möjligtvis GMT. Osäker dock, svårt att finna bra ex tycker jag.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Jag tycker du har en väldigt fin trippel. Själv (med facit i hand) hade jag suttit stilla i båten och kanske funderat på vad man i så fall kan komplettera med o inte sälja av för att kunna köpa nytt.
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Jag tycker du har en väldigt fin trippel. Själv (med facit i hand) hade jag suttit stilla i båten och kanske funderat på vad man i så fall kan komplettera med o inte sälja av för att kunna köpa nytt.
Tack - du kanske har rätt. Bara det att sd4'an är en rätt dyr klocka och om man inte går igång helt så känns den kanske svår att motivera helt enkelt. Men som sagt, detta är en tankeprocess...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack - du kanske har rätt. Bara det att sd4'an är en rätt dyr klocka och om man inte går igång helt så känns den kanske svår att motivera helt enkelt. Men som sagt, detta är en tankeprocess...
Håller med dig. Det är alldeles för mycket pengar om man inte är helt nöjd. Sälj och köpt nåt annat.
 
Topp