Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vad gå vidare med?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Airbus, 13 september 2015.

1. Airbus
    Trådstartare

Airbus Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Samlingen börjar sätta sig. DJ'n och Speedyn känns gjutna. Men, har börjat fundera kring min SD4k. Fördelarna finns där - ny, stabil, klassisk Rolexmodell som skulla kunna sitta på min son när han blir stor. Gillar det konceptet - tidlös och ingen modenyck. Men - något skaver. Jag är inte riktigt kär. Lite som den där tjejen som på pappret är helt rätt, ser bra ut men flyger liksom inte... Börjar fundera i termer kring vad jag ska byta mot? Om man står kvar vid det klassiska och tidlösa... Var lite inne på Panerai, men känns lite mer udda och kanske lite för speciell för att funka alltid... Inte så intresserad av SUB-spåret, bLnr kanske men går inte helt igång... Några spontana inspel? Kanske ska köra sd4k längre och ge den en ny chans...? image.jpg

2. wundlander

wundlander Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Funderat på vintage?
    image.jpg
    1680

steffe, AdmAndrssn, Wozzor och 5 andra gillar detta.
  3. Airbus
    Trådstartare

Airbus Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Riktigt fin den där... Har faktiskt det. Någon lagom vintage, typ 90-tal ev och möjligtvis GMT. Osäker dock, svårt att finna bra ex tycker jag.

4. Hebbe

Hebbe Friends of KS

Jag tycker du har en väldigt fin trippel. Själv (med facit i hand) hade jag suttit stilla i båten och kanske funderat på vad man i så fall kan komplettera med o inte sälja av för att kunna köpa nytt.

Jonaz gillar detta.
  5. Airbus
    Trådstartare

Airbus Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Tack - du kanske har rätt. Bara det att sd4'an är en rätt dyr klocka och om man inte går igång helt så känns den kanske svår att motivera helt enkelt. Men som sagt, detta är en tankeprocess...

6. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Håller med dig. Det är alldeles för mycket pengar om man inte är helt nöjd. Sälj och köpt nåt annat.

7. Kotten

Kotten Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Gmt om du har anknytning till din avatar..

8. AdmAndrssn

AdmAndrssn Stadsbo

Från:
    Luleå / Anderstorp
    Så fruktansvärt vacker jag orkar inte... :arghh:

Mårtenssons ur Brookfield