• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Behöver nåt nytt att fota!
Nåja, får duga så länge och förhoppningsvis trillar det in lite badklockepengar snart.
2f00a4dc680fefb5e8193a9b97c9c737.jpg
 

Apansson

Torpare
Svär, skriker och är allmänt förbannad på den jävla sopa till linjeman, som snodde två poäng på Borås Arena idag!
20150531_202112.jpg

Stinsjävlar. Apropå - AIK vann idag. Vi fick en straff och Henkeborg fick en utvisad. Ändå totalt jävla rosenrasande på Strömbergsson den inkompetenta jävla sopan. Han borde inte bara bli av med jobbet, utan även åtalas i civil domstol för att han är så jävla värdelös. Det är verkligen bara Eriksson och Al-Hakim som är bra, alla andra kan ju fundera på en ny karriär.
 
  • Like
Reactions: WHU

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Marinemaster 600 springdrive sitter på idag :)
Jag har länge velat pröva denna och nu har turen kommit. Dom senaste timmarna har den suttit på och den känns riktigt, riktigt bra. Kul också att detta är den första seikon jag har med springdrive, det är så underbart nördigt. Att den dessutom är 17mm hög gör att jag gillar en lite extra. Det ger en oslagbar känsla av närvaro på handleden imo.
Ha en skön måndag klockvänner.
image.jpg
 
Topp