• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Madame

Omega
image.jpg
 

nissehult

Patek
2-Faktor
För en del, klart som korvspad med möjlighet att bli rik i programmeringbranchen.
För mig, recept på ondsint huvudvärk :depressed:
Jag hade hyfsat lätt för det när det begav sig. Använde papper och penna för att lösa tredimensionella, komplexa integraler i en kurs i antenn-design. Men som de säger: "if you don't use it, you'll loose it" Skulle väl blivit programmerare...
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Jag hade hyfsat lätt för det när det begav sig. Använde papper och penna för att lösa tredimensionella, komplexa integraler i en kurs i antenn-design. Men som de säger: "if you don't use it, you'll loose it" Skulle väl blivit programmerare...
Har väl gått bra för dig ändå med tanke på innehållet i din klocksamling :p
 

jabla

Sarlacc
Högstadienivå på den kommentaren. Antar att jag fick många gilla som ett sorts välkomnande till forumet kanske? För övrigt är det min bild och klocka. Vad gäller avataren så har många här på forumet en bild från internet.
Lägg en bild på din egen klocka som avatar till att börja med så blir det nog en bra start. Vi har för få damer här för att ha råd att skrämma bort någon.
 
Topp